مستند سردار پالمیرا در سینما هویزه اکران شد

مستند سردار پالمیرا روایتی از زندگی و نحوه فرماندهی شهید سیدحکیم، امروز در سینما هویزه مشهد اکران شد.

این مستند که روایتی از زندگی و نحوه فرماندهی سید "محمد حسینی"، ملقب به "سیدحکیم" و معاون لشگر "فاطمیون" است، فعالیت‌ها و فداکاری‌های گروه فاطمیون بر علیه داعش و آزادسازی شهر‌های سوریه در این مستند به تصویر کشیده شده است.

شهر «تدمر» در سوریه، ماه‌ها در اشغال تروریست‌ها قرار دارد و نیرو‌های مقاومت برای بازپس‌گیری آن عملیاتی را طراحی می‌کنند، اما قبل از رسیدن به تدمر، ابتدا باید شهر «پالمیرا» پاک‌سازی شود.

مسئولیت اطلاعات و شناسایی پالمیرا برعهده سید «محمد حسینی»، ملقب به «سیدحکیم» و معاون لشگر «فاطمیون» است که با مهارت او، این شهر بدون تلفات آزاد می‌شود.

به‌مناسبت ششمین سالگرد شهادت فرمانده شهید مدافع حرم «سیدمحمدحسن حسینی» مستند «سردار پالمیرا» با حضور خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم به‌همراه روایتگری هم‌رزمان شهید جمعه سیزدهم خرداد ساعت ۱۰ صبح در سالن شماره ۲ پردیس سینمایی هویزه واقع در خیابان دانشگاه اکران عمومی می‌شود.

رشادت‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان جبهه مقاومت به‌خصوص لشکر فاطمیون در قالب اکران عمومی فیلم‌های سینمایی و مستند در جمعه هر هفته در پردیس سینمایی هویزه مشهد روی پرده می‌رود. این ایده از سوی مرکز رسانه فاطمیون و پایگاه مقاومت بسیج شهدای فاطمیون با همکاری حوزه هنری خراسان رضوی و پردیس سینمایی هویزه اجرا می‌شود.

مستند «سردار پالمیرا» به نویسندگی و کارگردانی پوریا نجفی و تهیه‌کنندگی ساسان فلاح‌فر تولید شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.