اعزام کاروان‌های میثاق با ولایت از کاشان به مرقد امام خمینی (ره)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از اعزام ۲۰ دستگاه اتوبوس در قالب کاروان‌های میثاق با ولایت به مرقد مطهر امام خمینی و شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری با تبریک دهه کرامت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: کاروان میثاق با ولایت از کاشان به منظور تجدید میثاق با امام و شهدا و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی به حرم امام خمینی (ره) اعزام می‌شود.

او می‌گوید: اجرای مراسم سالگرد شهیدان ۱۵ خرداد سال ۴۲ و علی محمد قدیرزاده تنها شهید کاشانی ۱۵ خرداد سال ۴۲ در استان اصفهان در پارک شهید قدیرزاده از مهمترین برنامه‌های سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در شهرستان کاشان است.

به گفته او، برگزاری مراسم متعدد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و یادواره شهدا در کاشان و شهر‌های تابعه، روستای آزران و باریکرسف با سخنرانی شخصیت‌های کشوری نیز برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: تمام اهداف ما در مسیر گام دوم انقلاب در راستای تحقق فرمایشات و گفتمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب با پشتیبانی ملت محکم و استوار ایران است که همیشه پای کار انقلاب ایستاده‌اند.

سرهنگ پاسدار اکبری گفت: تا زمانی که اندیشه‌های امام خمینی (ره)، حرکت، نشاط و‌امید زنده است جهاد و مبارزه نیز در مسیر انقلاب اسلامی نیز با شدت و قدرت تا رسیدن به ظهور ادامه خواهد داشت.

او می‌گوید: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، امام خمینی (ره) علاوه بر اینکه به اسلام عزت بخشید و پرچم قرآن را در جهان به اهتزاز درآورد، ملت ایران را نیز از ظلم و ستم بیگانگان نجات داد و به آن‌ها شخصیت و خودباوری بخشید.

به گفته او، معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران ندای استقلال و آزادی را در سراسر جهان طنین انداز و برای ملل جهان امید آفرینی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.