دادستان عمومی و انقلاب آبادان:

شکایت شاکیان ساختمان متروپل خارج از نوبت در حال رسیدگی است

دادستان عمومی و انقلاب آبادان گفت: شکایت شاکیان حادثه ساختمان متروپل، با تشکیل ستاد رسیدگی و پیگیری امور حقوقی و قضایی، خارج از نوبت در حال انجام است.

حمید مرانی‌پور ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از وقوع حادثه دلخراش ریزش در ساختمان متروپل آبادان، بلافاصله همه عوامل اجرایی و قضایی در محل حادثه حضور یافتند.

او گفت: دستور و اقدامات ویژه از سوی دستگاه قضایی به منظور رسیدگی فوری صادر شد و در راستای رسیدگی به افراد زیان دیده و جان باختگان حادثه طی همفکری و هم افزایی که در شورای تامین صورت گرفت مقرر شد اقدامات لازم انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب آبادان گفت: بنا به درخواست‌ قضایی و حقوقی خانواده‌های متوفیان و مصدومان، ستاد رسیدگی و پیگیری امور حقوقی و قضایی حادثه ساختمان متروپل تشکیل شد.

مرانی‌پور گفت: واحد ارشاد و معاضدت قضایی نیز در این ستاد در نظر گرفته شده و پس از استماع فرد مراجعه کننده، به درخواست وی در واحد مربوطه ستاد رسیدگی خواهد شد.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب آبادان تشکیل پرونده پزشکی قانونی برای دریافت دیه مصدومان این حادثه از جمله اقدامات ستاد رسیدگی و پیگیری امور حقوقی و قضایی و حقوقی حادثه متروپل است.

مرانی‌پور گفت: با رایزنی دادستان مرکز خوزستان سعی در تسریع پرداخت دیه به این افراد شده است.

او گفت: طبق هماهنگی با کانون وکلای استان خوزستان، دو تیم از وکلا برای افراد بی بضاعت این حادثه در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.