رئیس سابق موساد: اسرائیل به پرتگاه نزدیک می‌شود

تامیر پاردو در سخنرانی خود اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در حال نابودی است و به لبه پرتگاه نزدیک می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صفا، تامیر پاردو، رئیس سابق موساد در اظهاراتی هشدار داد که رژیم صهیونیستی به دوران زوال خود وارد شده و با توجه به اختلافات بی سابقه در داخل کابینه، به سمت پرتگاه می‌رود.

تامیر پاردو در سخنرانی خود در یک کنفرانس امنیتی با بیان  اینکه رژیم صهیونیستی در مسیر خودتخریبی قرار دارد، گفت: «قبل از اینکه دیر شود دست از خودتخریبی بردارید. ما چیزی یاد نگرفته ایم، ما در دهکده‌ای جهانی زندگی می‌کنیم  و همه چیز در مقابل دیدگان همه مردم قرار دارد. آن‌ها ما را روزانه تماشا می‌کنند و می‌بینند که چه اتفاقاتی در اینجا در حال وقوع است. آیا آماده مواجهه با خطری که در انتظار ماست هستیم؟»

رئیس اسبق موساد به نفرت متقابل صهیونیست‌ها از یکدیگر که سیستم خودتخریبی است، پرداخت و گفت که پس از ۴ انتخابات در دو سال و کسب اکثریت در کنست توسط کابینه فعلی، با این حال، احزابی هستند که از به رسمیت شناختن «نفتالی بنت» به عنوان نخست وزیر کنونی خودداری می‌کنند.

این مقام صهیونیستی در رابطه با راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی تردید خود را نسبت به سلطه رژیم صهیونیستی بر این شهر ابراز کرد و گفت که هفته‌ها رایزنی‌ها و آمادگی‌ها در مورد برگزاری آن راهپیمایی، میزان حاکمیت بر این مکان را با تردید مواجه کرده است. او از مقامات پرسید که آیا کابینه رژیم صهیونیستی برای برگزاری راهپیمایی در لندن و پاریس یا واشنگتن نیز درباره امکان راهپیمایی پرچم آنقدر ارزیابی می‌کنند؟ تمام کابینه مشغول اختلافات داخلی شده و همه خبرگزاری‌ها درباره درباره عدم توانایی صهیونیست ها برای برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس صحبت می کنند.

پاردو در انتهای سخنرانی خود خطاب به صهیونیست‌ها گفت: «آیا اورشلیم واقعا متحد است؟ آیا اسرائیل از سال ۱۹۶۷ تا به امروز کاری برای یکپارچگی شهر انجام داده است، آیا پایتختی در جهان وجود دارد که دارای کمپ‌های آوارگان باشد؟ آیا ساکنان اورشلیم از حقوق مساوی برخوردارند. ما کاری برای متحد شدن انجام ندادیم.»

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که روز یکشنبه و همزمان با روز راهپیمایی پرچم‌ها که صهیونیست‌ها در آن به مسجدالاقصی یورش برده و هتک حرمت کردند، مدافعان مستقر در مسجد الاقصی با یورش شهرک نشینان مقابله کردند و پرچم فلسطین را در واکنش به برافراشته شدن پرچم‌های اشغالگران در مسجدالاقصی به اهتزاز درآوردند. چندین نقطه در کرانه باختری شاهد درگیری با نیرو‌های اشغالگر بود که همزمان با یورش شهرک نشینان و سازماندهی راهپیمایی پرچم در شهر قدس اشغالی انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
7891
۱۶:۳۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
رژیم جعلی صهیونیست باید از صفحه روزگار نیست شود. بای نحو ممکن.
آخرین اخبار