رئیس هیات شنا قم انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان قم روز چهارشنبه برگزار و امیر ملک محمدی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

 مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان قم روز چهارشنبه برگزار و امیر ملک محمدی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس این هیات برای مدت چهار سال انتخاب شد.

 مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان قم با حضور محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا و ابراهیم سانی خانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سالن جلسات این اداره‌کل ترتیب یافت که در آن مجید کاظمی زاد و امیر ملک محمدی نامزد‌های کسب ریاست هیات شنا بودند که در پایان ملک محمدی ۱۷ و کاظمی زاد ۶ رای کسب کردند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قم در این مجمع گفت: شنا ورزش مهمی است که مورد تاکید اسلام است، اما متاسفانه با وجود استقبال بالای مردم توجه به آن مغفول واقع شده‌است.

ابراهیم سانی خانی می گوید: جوانان مستعدی در رشته شنا در قم داریم که نیازمند همت بلند برای اجرای برنامه‌های کیفی برای آنان هستیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قم  گفت: ورزش باید به صورت رایگان به سمت مناطق محروم برود و هیات شنا نیز باید به این سمت حرکت کند و حامیان مالی نیز باید در این زمینه جذب شوند.

او گفت: هیات‌های ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان قم رصد می‌شوند و در این بین هیات‌های کم کار فراخوانده شده و اگر به این نتیجه رسیدیم که ادامه کار مقدور نیست نسبت به جابجایی روسای هیات‌ها اقدام خواهیم کرد تا حق جوان‌های ورزشکار ضایع نشود.

به گفته سانی خانی ریاست هیات ورزشی مسوولیت خطیری است و شنا ورزش پر مخاطبی است که اهالی آن انتظار تحول به خصوص در مناطق محروم را دارند.

او گفت: بسیاری از محرومان به استخر دسترسی ندارند این در حالیست که انقلاب ما از طبقه محروم آغاز شده و باید در رشته ورزشی شنا همه اقشار از آن بهره‌مند شوند.

سانی خانی گفت: شنا، ژیمناستیک و دو و میدانی رشته‌های پایه هستند که در بسیاری کشور‌ها ورزشکاران تا ۱۲ سالگی اجازه ورود به دیگر رشته‌ها را ندارند و باید برای قهرمان پروری برنامه‌ریزی دقیق داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار