اولویت اصلی دستگاه قضائی اردبیل کاهش تصادفات جاده‌ای است

معاون دادگستری استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی در راستای کاهش تصادفات در استان اردبیل یکی از اولویت‌های مهم دستگاه قضائی است.

جلال آفاقی گفت: در راستای اجرای مصوبات کارگروه پیشگیری، کنترل و کاهش تصادفات بازدید از مرکز کنترل راه‌های استان اردبیل در دستور کار قرار گرفته است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل امروز در بازدید از مرکز کنترل راه‌های استان اردبیل گفت: طبق گزارش واصله خوشبختانه امکانات و تجهیزات متنوعی شامل دوربین‌های نظارت تصویری، ثبت تخلفات، تردد شمار، تابلوهای vms )اطلاع رسانی جاده‌ای) و سامانه هوشمند  wim )توزین درحال حرکت)  در راه‌های مواصلاتی استان نصب و  راه‌اندازی شده و تمامی اطلاعات ثبت شده  آن‌ها به جهت وصل بودن به مراجع ذیربط، قابل بهره‌برداری است.

آفاقی می گوید: هیئت بازرسی دادگستری استان در دومین اقدام از مرکز جدید کنترل ترافیک شهر اردبیل در محل ساختمان شماره 2 شهرداری اردبیل در خیابان مالک اشتر بازدید کردند و مشخص شد که این مرکز جدید در طبقه هشتم ساختمان فوق الذکر با مساحت 150 متر مربع و با تجهیزات کاملاً بروز با پیشرفت پنجاه درصدی در حال ساخت است که با قول مساعد مسئولان ذی‌ربط تا شهریور ماه به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته او، برنامه‌ریزی در راستای کاهش تصادفات در استان اردبیل یکی از اولویت‌های مهم دستگاه قضائی است که درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

معاون دادگستری استان اردبیل گفت: در راستای خدمت به مردم استان با افتتاح این مرکز میزان کنترل‌های مدنظر ترافیکی و حتی نظارتی به نحو قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار