رئیس کل دادگستری استان یزد:

سپاه منشاء اثرات خیر بسیاری در عرصه های مختلف بوده است

غلامعلی دهشیری گفت: در تمامی عرصه ها سپاه منشاء اثرات خیر کثیر برای کشور بوده است.

غلامعلی دهشیری گفت:  در شرایط حساس کنونی که دشمن تمام توان خود را در عرصه های مختلف جنگ های سرد، سخت، نیمه سخت، نرم و اخیرا جنگ اداراکی و به ویژه اقتصادی به کار گرفته تا این نظام را از پای درآورد سپاه با تکیه بر دانش و تخصص جوانان این مرز و بوم توانسته در حوزه های مختلف با خودکفایی گره گشای بسیاری از امور باشد.

او به تعامل خوب سپاه در حوزه های مختلف با نهادها و دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: تشکیل بسیج اقشار زمینه ساز ارتباط موثر با مردم و اثر گذاری در جامعه بوده است.

دهشیری گفت: امروز سپاه پاسداران از پشتوانه قوی مردمی برخودار است که این امر حاصل تلاش ها و مجاهدت های سبزپوشان گمنام در این مجموعه است.

به گفته او: این امر حاصل تغییر رویکرد در سیاست های کلان قوه قضائیه و تقویت جنبه های مردمی در این مجموعه با هدایت های ریاست محترم قوه قضائیه بوده است.

عالی ترین مقام قضایی استان با اشاره به موج سواری دشمنان در حادثه اخیر آبادان گفت: معاندین نظام و کفتارهای رسانه ای و برخی مزدوران داخلی با سوء استفاده از احساسات داغداران و غبارآلود کردن فضا به دنبال ضربه به نظام و انقلاب بودند که با هوشیاری مردم بصیر و انقلابی همه توطئه های آنان نقش بر آب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.