دبیر اجرایی جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی:

چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

دبیر اجرایی جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی گفت: ۲کاروان از آستان قدس رضوی در دهه کرامت در استان حضور می‌یابند.

ادریس آقالو در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: در جشنواره زیر سایه خورشید امسال ۲ کاروان از مشهد مقدس با حضور ۸ نفر در استان حضور خواهند یافت.

او با اشاره به اینکه جشنواره زیر سایه خورشید از ۱۱ لغایت ۲۱ خرداد در سطح کشور برگزار می‌شود، می‌گوید: امسال چهاردهمین سال برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی است.

آقالو با اشاره به اینکه تنه اصلی و محوریت اصلی برنامه‌های دهه کرامت بیشتر تکیه بر محرومیت زدایی و حل مشکلات نیازمندان جامعه است، گفت: در سال گذشته با حضور کاروان‌ها و خادمان امام رضا (ع) در استان با مشارکت خیرین استان ۹۵۰میلیون تومان بسته معیشتی و یک میلیارد تومان کمک هزینه تامین جهیزیه جمع آوری شد.

دبیر اجرایی جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی می‌گوید: از آنجایی که در استان وحدت به معنای واقعی نمود دارد ویژه برنامه‌هایی توسط علمای اهل سنت ارومیه در ۳نقطه شهر ارومیه برای امام هشتم برگزار می‌شود.

به گفته او: برای برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید ۱۹ شهرستان، ۴ شهر و چندین روستا اعلام آمادگی کرده اند.

آقالو گفت: از برکت برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در سال گذشته برای ۴خانواده دارای فرزند ۴ قلو کمک هزینه معیشتی و اشتغال فراهم شد.

او در خصوص برنامه‌های جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی نیز می‌گوید: حضور کاروان‌های اعزامی در مزار شهدا، عیادت از خانواده شهدا و جانبازان، حضور در بیمارستان ها، مراکز علمی، مدارس و سرای سالمندان و حضور در پایگاه‌های مرزی و برگزاری جشنواره بمناسبت روز دختر ازجمله این برنامه‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.