کارشناس دو و میدانی:

برگزاری مسابقات بین المللی دو و میدانی، پول مملکت را هدر داد/ با قالیچه دادن به دهلان، کرسی آسیایی نمی گیرید

احسان مهاجر شجاعی گفت: با برگزاری مسابقات بین المللی دو و میدانی، پول مملکت را هدر دادند.

احسان مهاجر شجاعی کارشناس دو و میدانی درباره ارزیابی اش از مسابقات بین المللی جام امام رضا گفت: به نظرم چنین مسابقاتی حیف و میل کردن پول مملکت است. ورزشکاران مطرحی مطرح سجاد هاشمی این مسابقات را به رسمیت نشناختند و در آن شرکت نکردند. رکوردها در مسابقات بین المللی پایین بود و این موضوع نشان دهنده افت دو و میدانی است. شانس آوردیم که بازی‌های آسیایی به تعویق افتاد.

مسابقات بین المللی دو و میدانی با حضور ۸ تیم خارجی و ۷ تیم ایرانی به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد و تیم  سیتلکام با کسب ۱۰ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۴ مدال برنز موفق شد در این مسابقات قهرمان شود.


بیشتر بخوانید


حضور دهلان در مسابقات بین المللی نفعی برای دو و میدانی کشورمان نداشت 

مهاجر شجاعی درباره حضور دهلان رئیس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا در مسابقات بین المللی جام امام رضا گفت: حضور دهلان در این مسابقات بازخورد و نفعی برای دو و میدانی کشورمان نداشت. آن‌ها چند تابلو فرش و قالیچه به دهلان دادند اما قرار نیست کرسی و سمتی در آسیا بگیرند. 

دهلان رئیس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا هم با دعوت صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی در مسابقات بین المللی حضور داشت و از نزدیک نظاره گر این رقابت ها شد. 

جایگزینی برای حدادی و تفتیان پرورش ندادند  

کارشناس دو و میدانی درباره عملکرد احسان حدادی در مسابقات بین المللی جام امام رضا گفت: برای دلش پرتاب می‌کند و بدون تمرین هم رکورد ۶۲ متر را می‌زند. جایگزینی برای حدادی و تیان پرورش داده نشده است و این دو و میدانی را نابود می کند. همچنین باشگاه پلیمر بدون حساب و کتاب برای دو و میدانی هزینه می‌کند و از آن طرف سپهوند یکی از مدیران باشگاه به عنوان مدیر استعدادیابی فدراسیون دو و میدانی فعالیت می‌کند! وضعیت استعدادهای ما هم به این صورت است.

احسان حدادی  قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مسابقات بین المللی جام امام رضا(ع) رکورد ۶۱.۱۱ متر را ثبت کرد. او در مسابقات قهرمانی کشور رکورد ۵۹.۸۱ متر را ثبت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار