۲۱ خرداد آخرین مهلت ثبت کتاب‌های درسی دانش آموزان ابتدایی است

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ۲۱ خرداد آخرین مهلت ثبت کتاب‌های درسی دانش آموزان ابتدایی در میان پایه (پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم) توسط اولیا با هماهنگی مدیران مدارس است.

میرصادق جامعی گفت: با توجه به اسکان تعداد زیادی از دانش آموزان در روستا‌ها و مناطق محروم مرزی و عدم دسترسی به اینترنت لازم است اولیا برای ثبت کتاب درسی به مدارس مراجعه کنند.

وی گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و به‌منظور تسهیل دسترسی دانش­‌آموزان به کتاب­‌های درسی، نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب­‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در مدارس عادی، استعداد درخشان و دانش­‌آموزان با نیاز‌های ویژه (استثنایی) از طریق سامانه به نشانی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com به دو شیوه فردی و گروهی و برابر جدول تقویم زمانی اعلام شده انجام می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: در شیوه فردی والدین و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش سفارش دوره‌ای دانش‌آموزان و پرداخت اینترنتی، کتاب درسی خود را سفارش دهند؛ در شیوه گروهی، مدیران مدارس به بخش سفارش گروهی کتاب‌های درسی سامانه مراجعه و به‌صورت پایه رشته‌ای (گروهی) نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.