چهار طرح بزرگ راهسازی گچساران چشم به راه تزریق اعتبار است

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: تکمیل چهار طرح بزرگ بهسازی این شهرستان ۲ هزار و ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

سعید کردلو با اشاره به نزدیک بودن پایان سال مالی و در پیش بودن نشست کمیته برنامه ریزی از مسئولان خواست تا برای اختصاص اعتبار تکمیل این طرح ها برنامه ریزی ویژه ای انجام شود.

اومی گوید: عملیات اجرایی طرح بهسازی جاده شهرک صنعتی،چهاربیشه،باباکلان به چرام سال ۱۳۹۵ آغاز شده و این طرح که در ۲ قطعه در حال ساخت است هزار میلیارد ریال برای تکمیل نیاز دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: همچنین پروژه بهسازی جاده گچساران بی بی حکیمه به رگ سفید که سال ۱۳۹۷ شروع شده  ۷۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل نیاز دارد.

به گفته کردلو، احداث کنارگذر جاده کمربندی گچساران که از دیگر طرح های مهم راهسازی این شهرستان است نیز ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و بهره برداری نیاز دارد.

او می گوید: سال مالی جاری حدود هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح ها پیش بینی شده بود که تاکنون ۲۶۷ میلیارد ریال از این بودجه اختصاص یافته است. 

رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: این طرح ها بین ۴۵ تا ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی هستند که تکمیل و بهره برداری از آنان افزون بر رفاه شهروندان نقش مهمی در توسعه اقتصادی در بخش های کشاورزی، صنعت و گردشگری دارد.

کردلو با بیان اینکه حمل و نقل تولیدات کشاورزی و صنعتی بهره برداران این شهرستان به بازارهای هدف نیازمند تکمیل این طرح هاست می گوید: تکمیل سه طرح بزرگ راهسازی گچساران نقش مهمی در رونق تولید و اشتغال دارد.

شهرستان گچساران۱۲۰ کیلومتر راه اصلی، ۹۰کیلومتر راه فرعی درجه یک، ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی و ۴۵ کیلومتر بزرگراه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.