حادثه متروپل زنگ خطری برای دیگر ساختمان‌های غیر اصولی کشور

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: الگوی مدیریت واحد شهری یزد به تمام استان‌های کشور پیشنهاد می‌شود.

سیفی گفت: در دنیای امروز بحث مدیریت واحد شهری از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و شعار‌های زیادی در خصوص تحقق مدیریت واحد شهری داده می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: ماهانه جلسه‌ای تحت عنوان مدیریت واحد شهری با حضور استاندار، معاونان همچنین نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در صحن علنی شورای اسلامی شهر برگزار می‌شود تا بسیاری از مشکلات که سال‌ها رفع نشده است، حل شود.

سیفی گفت: جلسات شورای اسلامی شهر یزد از همان ابتدای شکل‌گیری بدون وقفه و بدون هیچ‌گونه تعطیلی برگزار شده است.

او می گوید: ۶۶ نشست علنی در صحن شورای اسلامی شهر دوره ششم برگزار و تمام این جلسات به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های مجازی پخش شده است.

رئیس شورای اسلامی یزد گفت: در جلسات شورای ششم ۱۵۳ مصوبه از سوی اعضای شورای اسلامی شهر پیگیری شده است که بسیاری از این مصوبات مربوط به شهرداری و مابقی مربوط به سایر دستگاه‌ها است.

او گفت: از میان تمام این مصوبات تنها چهار مصوبه توسط فرمانداری و هیئت نظارت رد شد که شورا بر تصویب آن‌ها اصرار دارد که این مصوبات طبق قانون به شورای حل اختلاف متشکل از استاندار، رئیس مجمع نمایندگان استان و مدیرکل دادگستری ارجاع داده شد و از این چهار مصوبه، دو مصوبه مورد تأیید شورای حل اختلاف قرار گرفت و به مرحله اجرا رسید و دو مصوبه دیگر به دلیل تأیید نشدن در شورای حل اختلاف کنار گذاشته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد درباره حادثه متروپل، گفت: این حادثه بسیار تلخ و ناگوار بود و برای تمام مسئولان در خصوص ساختمان‌های کشور زنگ خطر و هشدار است، زیرا چنانچه مسئولان به وظایف خود عمل نکنند ممکن است این اتفاقات در تمام استان‌ها رخ دهد و جان مردم به خطر بیفتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۹ خرداد ۱۴۰۱
رئیس شورای شهر محترم که حادثه متروپل را گوشزد می نمایید لطفا بازدیدی از مسکن مهر اشکذر نمایید که شدیدا خطرناک است و مسکن های مهر اشکذر هر لحظه ممکن است ریزش کند و مردم بیچاره زیر آوار بمیرند حتی یک خانه که در حال ریزش است را که ممکن است هر لحظه سقوط کند مسئولان هیچ اقدامی نمی نمایند به فریاد مردم نمی رسند اگر این مسکن های مهر خطرناک اشکذر ریزش کند و مردم بمیرند خون مردم به گردن مسئولان است فرماندار محترم اشکذر و اداره مسکن اشکذر جلوی تکرار حادثه متروپل را در اشکذر بگیرید اگر جان مردم برای شما اهمیت دارد