استاندار آذربایجان غربی به زودی به خوی سفر می‌کند

مشاور امور هماهنگی و رسانه‌ای استاندار آذربایجان‌غربی گفت: استاندار آذربایجان‌غربی به زودی به خوی سفر می‌کند و روند تمام پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان مورد بررسی قرار می‌گیرند.

علی رزازی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر قریب الوقوع استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان خوی، گفت: استاندار آذربایجان‌غربی معتقد هستند که دوران میزنشینی تمام شده و همه مسئولان و مدیران باید در کف میدان باشند بنابراین سفر‌های استانی و بازدید‌های میدانی را از زمان تصدی سمت استاندری آغاز کردند و حتی در هشت سفر استانی که تاکنون انجام شده ۲۴۴ میلیارد تومان تعهد داشتیم که از این مقدار ۲۴۱ میلیارد به صورت نقدی تخصیص داده شده است.

مشاور امور هماهنگی و رسانه‌ای استاندار آذربایجان‌غربی می گوید: به دنبال این سفر‌ها استاندار آذربایجان‌غربی به زودی به شهرستان خوی سفر می‌کنند و این سفر ۲ روزه خواهد بود و همچنین در این سفر به دنبال کلنگ‌زنی نیستیم بلکه روند تمام پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان مورد بررسی و پیگیری قرار  می‌گیرند.

او می گوید: این سفر یک سفر تاریخی خواهد شد و استاندار به ۶ شهر این شهرستان سفر خواهند کرد و اولویت با مطالبات مردمی است.

رزازی می گوید: همچنین در این سفر شورای سازماندهی مبادلات مرزی در مرز مستقر می‌شود و مدیران گمری باید از نزدیک در جریان امور پایانه مرزی رازی قرار گیرند و مصوبات این سفر در اختیار عموم قرار داده خواهد شد تا همه بتوانند مصوبات را مطالبه‌گری کرده و در این خصوص نیز ستاد مصوبات سفر در استان تشکیل شده که وظیفه شان پیگیری مصوبات سفر‌ها بوده که موطف هستند هرهفته یکبار یک گزارش معمولی و هر دو هفته یکبار یک گزارش تفصیلی از روند مصوبات تحویل دهند.

مشاور امور هماهنگی و رسانه‌ای استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان آذربایجان غربی ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تصویب شد که ۲۰ هزارمیلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی و ۳۰ هزار میلیاردتومان برای اشتغال و تسهیلات و سایر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.