معرفی ۷۱۵ مرغدار و دامدار لرستانی برای دریافت وام سرمایه در گردش سامانه سیتا به بانک

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهادکشاورزی لرستان گفت: ۷۱۵ مرغدار و دامدار استان لرستان برای دریافت ۳۹۷ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش سامانه سیتا، به بانک معرفی شده اند.

غلامعلی فتحی گفت: تاکنون سه هزار و ۴۶۳ نفر از دامداران و مرغداران استان، از طریق سامانه سیتا درخواست وام سرمایه در گردش داده اند.

وی می گوید: در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و در اجرای طرح تامین سرمایه در گردش واحد‌های دام، طیور و آبزیان تاکنون سه هزار و ۴۶۳ نفر از مرغداران و دامداران استان لرستان اقدام به ثبت نام کرده و در سامانه سیتا درخواست تسهیلات داده اند.

وی گفت: منبع درخواستی این دامداران حدود ۲ هزار و هشت میلیارد تومان می‌باشد که از این تعداد ۷۱۵ نفر به مبلغ ۳۹۷ میلیارد تومان به بانک کشاورزی ارجاع و معرفی و تاکنون ۲۸ نفر موفق به دریافت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان شده اند.

فتحی ادامه داد: واحد‌های مرغ گوشتی و تخمگذار صنعتی، دام صنعتی، سنتی، عشایری و واحد‌های شیلات و آبزیان و آبزی پروری می‌توانند با مراجعه به بانک کشاورزی و ثبت نام در سامانه سیتا از این تسهیلات استفاده کنند.

وی گفت: جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی در تمامی ایام حتی در ساعات بعد از ظهر و روز‌های تعطیل آمادگی ارائه خدمات به متقاضیان در این زمینه را دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.