بهره‌برداری از نخستین دستگاه فلاسک آسفالت در کاشان

شهردار کاشان گفت: یکی از الزامات توسعه، تقویت امکانات سخت‌افزاری و تجهیزات کارآمد است که در این دوره به دنبال تحقق این رویکرد در حوزه‌های مختلف به ویژه بخش عمران و نگه‌داشت شهری هستیم.

حسن بخشنده امنیه، امروزدر آیین بهره‌برداری از نخستین دستگاه فلاسک آسفالت شهرداری کاشان گفت: اعتبار صرف شده برای بهره‌برداری از این دستگاه و خودروی آن، رقمی معادل ۲۲ میلیارد ریال بوده که با هدف لکه‌گیری و ترمیم استاندارد آسفالت تهیه شده است.

این دستگاه دارای یک مخزن آسفالت به ظرفیت ۹ تن است که قابلیت نگهداری آسفالت گرم تا ۱۰ ساعت را دارد و نازل دمنده باد، شعله افکن، نازل قیر امولسیون، جرثقیل ۷۰۰ کیلوگرمی، پیکور هیدرولیکی غلتک ۶۰۰ کیلوگرمی، کاتر برش از جمله تجهیزات و امکانات این دستگاه است.

اوافزایش سرعت اجرا، ماندگاری بالا و افزایش عمر مفید آسفالت تا سه سال، کاهش دور ریز آسفالت، دسترسی به آسفالت گرم، افزایش بهره‌وری و کیفیت اجرا، کاهش تعداد نیروی انسانی، کاهش تعداد دستگاه‌های مورد نیاز و بهبود عملکرد را از جمله مزیت‌های این دستگاه برشمرد.

تأمین و خرید این دستگاه، از خواسته‌های مردم در سامانه ۱۳۷ بود که با بهره‌برداری از این دستگاه، دغدغه شهروندان در زمینه لکه‌گیری و ترمیم آسفالت به‌صورت استاندارد و سریع به صورت شایسته پاسخ داده می‌شود.

شهردار کاشان به نقش‌آفرینی سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری پرداخت وگفت: استفاده از قیر امولسیون و دستگاه فلاسک آسفالت به منظور ترمیم آسفالت معابر شهری علاوه بر سرعت اجرا موجب پایداری بیشتر در زمینه بهسازی معابر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.