حمایت از صنایع با گسترش شبکه‌های گاز رسانی

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بهره‌مندی ۹۹ درصدی شهر‌های فارس از شبکه گاز رسانی را گامی بلند در راستای محرومیت زدایی، گسترش عدالت محور زیرساخت‌ها و خدمت رسانی به مردم ارزیابی کرد.

مجید چگنی در جلسه کمیسیون انرژِی مجلس شورای اسلامی که به میزبانی شرکت گاز استان فارس برگزار شد، گفت: وضعیت گاز رسانی در فارس با تلاش‌هایی که در این زمینه انجام شده نسبت به بسیاری از استان‌ها مطلوب‌تر است.

او به آمار و ارقامی پیرامون فعالیت‌های شرکت گاز استان در سال‌های اخیر اشاره و گفت: بیش از ۹۹ درصد از شهر‌ها و ۹۲ درصد از روستا‌های فارس از نعمت گاز رسانی برخوردار شده و مناطق باقیمانده نیز در دستور کار قرار دارند.

این مقام ارشد حوزه انرژِی در بخش دیگری از سخنانش به نگاه ویژه دولت به مناطق محروم اشاره و گفت: با حمایت‌های ریاست جمهور و دستور مساعد وزیر نفت، برخی محدودیت‌هایی که پیرامون سرانه خانوار وجود داشت برداشته شده و این امر زمینه ساز گشایش‌های خوبی در عرصه تسریع گاز رسانی خواهد بود.

معاون وزیر نفت در بخش دیگری از سخنانش به اهتمام ویژه برای اجرایی سازی فرامین رهبر معظم انقلاب در تبیین شعار سال خبر داد و گفت: عملیات گاز رسانی به صنایع با هدف رونق تولید و اشتغالزایی به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.