با حضور معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران انجام شد؛

دیدار با مردم منطقه بیرگان و بررسی مسائل حوزه زاینده رود

علیرضا الماسوندی، در سفری ۲روزه به چهارمحال و بختیاری با مردم منطقه بیرگان دیدار ومسائل حوضه زاینده‌رود در استان را بررسی کرد.

معاون تلفیق و امور تنظیم‌گری شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران و سرپرست حوضه آبریز زاینده‌رود و حوضه‌های غربی فلات، بر اساس برنامه‌های تدوین شده استانی خود و بنا به پیشنهاد مدیرعامل آب منطقه‌ای به استان چهارمحال و بختیاری سفر داشت.

در این جلسه مدیرعامل آب منطقه‌ای استان چهارمحال و بختیاری گزارشی از وضعیت آب استان، منابع و نیاز‌های آبی و طرح‌های در دست اجرا و آتی استان ارائه کرد.

الماسوندی در روز دوم سفر به همراه مدیران حوضه، مدیرعامل آب منطقه‌ای و کارشناسان از طرح‌های عمرانی و مطالعاتی حوضه آبریز زاینده‌رود و کارون از جمله سد غدیر باباحیدر، سرشاخه‌های زاینده‌رود و محل احداث سد و تونل انتقال کوهرنگ۳ بازدید کرد.

در این سفر علاوه بر تشکیل جلسه در فرمانداری کوهرنگ و شنیدن مطالب فرماندار و معاون فرماندار و همچنین گفتگو با نمایندگان صنف کشاورزان استان، از روستا‌های منطقه بیرگان به همراه مدیرعامل آب منطقه‌ای، تیم همراه و بخشدار مرکزی شهرستان کوهرنگ بازدید و به دیدار صمیمانه و چهره به چهره با مردم منطقه به بررسی مشکلات پرداخته شد.


بیشتر بخوانید


الماسوندی پس از طرح مشکلات استان چهارمحال و بختیاری از زبان مدیرعامل آب منطقه‌ای و بازدید از منطقه و همچنین دیدار با مردم، قول مساعد همکاری جهت حل مشکلات موجود و اجرای عدالت در نیاز‌های آبی استان داده شد.

شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.