قسام از اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت رونمایی کرد

«محمد سنوار» از فرماندهان ارشد گردان‌های قسام از همکاری با حزب‌الله لبنان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اتاق امنیتی مشترک خبر داد.

سنوار در برنامه «ما خفی اعظم» در شبکه الجزیره تأکید کرد که اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت در طول نبرد سیف القدس (شمشیر قدس) به طور مداوم تشکیل جلسه می‌داد. در این اتاق امنیتی افسران اطلاعاتی قسام، حزب‌الله لبنان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران حضور دارند.

آزادگان جهان، مسجد الاقصی منتظر شماست، پس گوش به زنگ باشید

محمد سنوار در این برنامه پیامی به آزادگان جهان داشت: به آزادگان جهان می‌گوییم، مسجد الاقصی منتظر شماست، پس گوش به زنگ باشید! به گفته فرمانده ارشد گردان‌های قسام، توان و قدرتی که کسب شده و خواهد شد به همراه تجربیات و دروس به دست آمده، محور مقاومت را هر روز به آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان نزدیک‌تر می‌کند.

«فوزی برهوم» سخنگوی حماس، درباره این برنامه و سخنانی که در آن ایراد شد، گفت: «آنچه در برنامه «ما خفی اعظم» شبکه الجزیره در مورد قدرت و توانمندی‌های قسام و اداره نبرد سیف القدس (شمشر قدس) پخش شد، پیام واضحی به دشمن صهیونیستی است که بیانگر استراتژی بازدارندگی و تحمیل معادلات مقاومت و آمادگی و قدرت بی‌نظیر آن برای پیروزی در هر نبردی با دشمن در آینده است.

سخنان سنوار با واکنش خبرنگار و تحلیلگر اسرائیلی نیز همراه شد. «یوسی یوشع» خبرنگار و تحلیلگر اسرائیلی در این خصوص عنوان کرد که حماس پیشرفت زیادی در نبرد آگاهی‌بخشی داشته و شیوه خطاب قرار دادن اسرائیلی‌ها در عرصه رسانه‌ای را نیز بهبود بخشیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
الله اکبر پس به زودی منتظر انتقام دردناک باشیم
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار