آیت الله دری نجف آبادی:

مبادا مسائل فرعی ما را از مسائل اصلی منحرف کند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر هوشیاری مقابل توطئه دشمنان تاکید کرد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک مطالبی به شرح زیر عنوان کرد.

ترور ناجوانمردانه سردار حسن صیادخدایی در تهران به دست جنایتکاران و دنباله‌های صهیونیست و اسرائیل محکوم است.

امیدواریم دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی هوشیارانه عمل کنند و مراقب باشند و توطئه دشمنان را از یاد نبرند، مبادا مسائل فرعی ما را از مسائل اصلی منحرف کند.

نباید معیشت ما را از مسائل اصلی دور و سرگرم مسائل جزیی کند، نباید اجازه داد دشمن ما را سرگرم کند لذا باید در این بین هوشیارانه عمل کرد.

راه مقاومت باید ده‌ها برابر تقویت شود و مبادا دلسرد شویم، در صنایع هسته‌ای شخصیت‌های زیادی را مظلومانه از ما گرفتند، اما ما عقب نشینی نکردیم چراکه عقب نشینی هیچ معنایی ندارد.

در زمینه وحدت کلمه، یکپارچگی و عزت و کرامت انسانی همه باهم و همراه و یکصدا پشت سر مقام معظم رهبری و گوش به فرمان رهبری ایستادگی می‌کنیم.

یکی از برکات انقلاب اسلامی این بوده که روی پای خود با قدرت ایستادگی کنیم، "ما می‌توانیم" و امام راحل و مقام معظم رهبری نیز بر این جمله تاکید داشتند. از ابتدای انقلاب تاکنون دستاورد‌های زیادی به دست آمده و قطعا روز به روز بیشتر نیز خواهد شد.

شهید احسان قد بیگی یکی از خدمتگزاران عرصه صنایع دفاعی در پارچین است و این خدمتگزار بزرگوار مظلومانه به شهادت رسید.

آفرین بر مردم اراک که قدردان جانفشانی شهدا هستند و امیدواریم مردم همچنان و بیش از گذشته از مکتب امام صادق (ع) بهره‌مند شوند و در مسیر درست حرکت کنند.

حادثه متروپل آبادان، لزوم دقت در کار مهندسین، ساخت ساختمان‌های ضدزلزله و ایمن را یادآوری می‌کند و نباید با هر حادثه‌ای کل نظام را زیرسوال برد و مراقب بود و آب به آسیاب دشمن ریخته نشود.

دشمنان، اسرائیل و امریکا و حتی کانادا همیشه در کمین هستند و حتی موضوعات و مسابقات ورزشی را سیاسی می‌کنند و بر همین اساس باید مراقب بود، ایران امروز قدرت منطقه است و قطعا می‌تواند در آینده یکی از قدرت‌های بین المللی باشد.

با توجه به نزدیک بودن ایام حج، باید آماده کلاس و دانشگاه حج بود و امید است که حجاج ایرانی با عظمت در این مراسم شرکت کنند.

سوم خرداد، سالروز شهدای سوم خرداد و روز فتح خرمشهر و شهدای استان و کشور، ترور ناجوانمردانه سردار حسن صیادخدایی، سالگرد تاسیس مجلس شورای اسلامی، سالگرد شهادت امام صادق و... از مناسبت‌هایی بود که امام جمعه اراک در خصوص آن‌ها صحبت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.