رئیس عقیدتی سیاسی نیرو‌های مسلح در یادواره شهدای محلات:

توجه به وصایای شهدا و اوامر رهبری خنثی کننده جنگ روانی دشمن

حجت الاسلام گواهی گفت: اگر مردم و مسوولان نظام در مسیر وصایای شهیدان حرکت کنند و تابع اوامر رهبری باشند جنگ روانی دشمن به نتیجه نمی‌رسد.

حجت الاسلام عبدالعلی گواهی رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح در یادواره شهدای گمنام شهرستان محلات مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

اگر مردم و مسئولان نظام در مسیر وصایای شهیدان حرکت کنند و تابع اوامر مقام معظم رهبری باشند، بصیرت دینی و انقلابی هم داشته باشند دشمن در جنگ روانی و تبلیغاتی علیه نظام اسلامی به نتیجه نمی‌رسد.

دشمن بیش از ۴ دهه برای ضربه زدن به انقلاب از تمام اهرم‌ها به خصوص از ابزار‌های نرم و اقتصادی استفاده کرد و تلاش مذبوحانه آن‌ها همچنان ادامه دارد، باید با هوشیاری و توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری در راستای شکست آن‌ها اقدام کرد.

برگزاری یادواره شهدا و دشمن شناسی باید همواره محور فعالیت‌ها و اقدام نهاد‌های فرهنگی و تبلیغی قرار گیرد تا بتوان با قدرت تمام به رغم تمام توطئه‌ها همچنان راه حق و حقیقت را طی کرد.

امروز شهدا به‌عنوان صاحبان اصلی این انقلاب، گردن تک‌تک ما حق دارند و ما وظیفه داریم در این مسیر با الگوبرداری از زندگی شهدا در بسط و توسعه فرهنگ انقلاب کوشا باشیم

یادواره ۷ شهید گمنام شهرستان محلات با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین و اقشار مختلف مردم در جوار گلزار شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.