سومین جشنواره طبخ آبزیان در باغملک برگزار شد

رئیس گروه صنایع شیلاتی و توسعه بازار اداره کل شیلات خوزستان گفت: جشنواره طبخ آبزیان سومین جشنواره با تاکید بر مصرف آبزیان پرورشی استان (ماهیان  گرمابی) امسال بوده.

نبی الله لجم اورک باقری، اهداف برگزاری این جشنواره را فرهنگ سازی، افزایش مصرف آبزیان و بالا بردن سرانه مصرف استان با توجه به نقش و جایگاه ابزیان در حفظ سلامت مردم برشمرد.

او گفت: کیفیت برنامه در سطح عالی برگزار شد و بیشتر از ۴۰ شرکت کننده در مسابقه شرکت داشتند که بیشتر غذاها از ماهیان پرورشی تهیه شده بود.

آقای باقری استقبال مردم و دستگاه های اجرایی شهرستان باغملک را در برگزاری هر چه بهتر این رویداد رضایت بخش دانست و افزود: این سومین جشنواره با تاکید بر مصرف آبزیان پرورشی استان (ماهیان گرمابی) در سال جاری بوده است و در روزهای آینده شهرستان شوشتر میزبان بعدی ما خواهد بود.

رئیس گروه صنایع شیلاتی و توسعه بازار اداره کل شیلات خوزستان، با بیان اینکه مشکل اصلی در تداوم اجرای این جشنواره ها بحث اعتبارات مورد نیاز است خواستار شد: همه دستگاه های اجرایی در استان شیلات را در برگزاری این برنامه ها یاری دهند.

گفتنی است، معاون فرماندار، روسای اداره آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و جهاد کشاورزی و اداره شیلات شهرستان و شهردار منطقه نیز حضور داشتند و در پایان به شرکت کنندگان برتر که بر اساس نظر داوران بهترین غذاها را ارائه نمودند با اهدا جوایزی تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها: ماهی ، طبخ آبزیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.