برگزاری اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی در روستای خسرو آباد بیجار

مدیر روابط عمومی و سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه از برگزاری اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی در روستای خسرو آباد بیجار خبر داد.

دکتر بهرام کندائی، مدیر روابط عمومی و سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: امروز پنج شنبه، اردوی جهادی ارائه خدمات سلامت به صورت مشترک توسط دانشگاه علوم پزشکی کردستان و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در روستای خسروآباد بیجار انجام گرفت.

او گفت: از حامیان این اقدام خیرانه می‌توان از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ناحیه مقاومت بسیج بیجار و کلینیک شهید دکتر قاضی سنندج نام برده و تقدیر نمود.

دکتر کندایی گفت: در این اردو، ۲۰ دندانپزشک خیر از دانشگاه علوم پزشکی کردستان با هماهنگی، تلاش و رهبری رئیس دانشکده دندانپزشکی به ارائه خدمات دندانپزشکی به بیماران این منطقه کم برخوردار پرداختند.

مدیر روابط عمومی و سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی می گوید: تجهیزات مورد استفاده شامل ۲ عدد کلینیک سیار دندانپزشکی دانشگاه و یک عدد اتوبوس دندانپزشکی کلینیک شهید دکتر قاضی و بالغ بر ۱۵ عدد یونیت سیار دندانپزشکی دانشکده دندانپزشکی بود.

همچنین پزشکان خیر اعزامی از تهران در قالب تیم‌های عمومی و تخصصی با هماهنگی و نظارت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) به معاینه و درمان بیماران مراجعه کننده پرداختند.

دکتر کندائی گفت: اینگونه اقدامات خیر که نماد اقدامات مشارکتی بخش‌های دولتی و غیر دولتی است علاوه بر ارتقای شاخص‌های سلامت مناطق محروم به تقویت فرهنگ و روحیه جهادی در ارائه دهندگان خدمات حوزه سلامت کمک شایان خواهد نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.