مهار آتش سوزی گسترده در کارگاه پالت‌های چوبی

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: آتش سوزی ظهر امروز کارگاه چوب بری و پالت‌های چوبی در بلوار ولایت با تلاش آتش نشانان مهار و از گسترش آن جلوگیری به عمل آمد.

محمد هادی قانع گفت: این حادثه ظهر امروز ۵ خرداد ماه توسط کارگران این کارگاه به آتش نشانی اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۳، ۱۰ و ۷ به همراه تانکرآب و خودرو‌های اطفایی به محل وقوع آتش سوزی واقع در بلوار ولایت روانه شدند.

او گفت: محل آتش سوزی یک کارگاه چوب بری و پالت‌های چوبی به مساحت تقریبی ۱۵۰۰ متر مربع و به صورت محوطه باز بود، این محوطه که در آن تعداد زیادی پالت‌های چوبی قرار داشت، بدلایل نامشخصی طعمه شعله‌های آتش شده و هر لحظه نیز در حال سرایت به اطراف بود.

قانع گفت: با توجه به وزش باد شدید در محوطه هر لحظه بر شدت آتش سوزی افزوده می‌شد و کار را برای عملیات آتش نشانان دشوار کرده بود که آتش نشانان با تلاش بسیار و رعایت کامل اصول ایمنی، موفق شدند در مدت زمان کوتاهی بر شعله‌ها غلبه کرده و همزمان با خاموش کردن آن از رسیدن شعله‌ها به پالت‌های چوبی در قسمت‌های دیگر این مکان جلوگیری بعمل آورند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: علت بروز این آتش سوزی از طرف کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است.
او گفت: این حادثه هیچ مصدومی در پی نداشت و آتش نشانان پس از فرو نشاندن کامل شعله‌ها و لکه گیری این آتش سوزی به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار