اسدآباد الگویی در سطح استان برای کمک به خانواده زندانیان

رئیس مرکز خدمات اجتماعی زندان مرکزی همدان گفت:خیرین این شهر با کمک‌های همیشگی خود اسدآباد را به یک الگو در سطح استان مطرح کردند.

عزیزی گفت:در سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ خیرین اسدآباد توانستند بهترین عملکرد را در سطح استان به ثبت برسانند که این امر، خود، گویای همه چیز است.

مراسم تجلیل از خیرین انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اسدآباد برگزار شد.

او گفت:کمک به خانواده‌های آسیب دیده امری بسیار مقدس ست و از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

او همچنین از افزایش ۳۵۰ درصدی کمک به این خانواده‌ها در شهرستان اسدآباد خبر داد.

امام جمعه اسدآباد نیز در این همایش ضمن تقدیر از همراهی همیشگی خیرین، گفت:پیشنهاد می‌کنم علاوه بر کمک‌های مادی، کمک‌های معنوی و فرهنگی نیز به خانواده‌های محبوسین در زندان ارائه شود تا ایشان از لحاظ فکری نیز در حالتی مناسب قرار گیرند.

حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد گفت:کمک‌های خیرین در اسدآباد منحصر به انجمن حمایت از زندانیان نبوده و در گلریزان‌ها نیز شاهد کمک آن‌ها بوده ایم به طوری که در یکی از مراسمات اخیر که در محله شهید پرور خاکریز برگزار گردید در یک شب، ۳۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد.

او گفت:ورود خیرین به فضای کمک به خانواده زندانیان برابر است با کاهش آسیب‌های اجتماعی در این اقشار که باید همیشه تقویت شود.

او گفت:رسانه‌ها بطور ویژه به این موضوع پرداخته و منعکس کننده اقدامات انجمن حمایت شهرستان برای آحاد مردم باشند.

دادستان اسدآباد نیز گفت:با همیاری خیرین، کمک به این انجمن، نسبت به مدت مشابه قبل ۳۵۰ درصد افزایش داشته است.

محمدشیرزادی در ادامه گفت: ۳۰۳ میلیون تومان نیز به عنوان کمک هزینه نقدی و غیر نقدی و درمانی و آموزشی از سوی انجمن به خانواده زندانیان پرداخت شده است که جای تقدیر دارد.

او همچنین جمع کل درآمد این انجمن را ۷۵۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت:در گلریزان برگزار شده‌ی انجمن حمایت از زندانیان، خیرین عزیز دیارسیدجمال ۴۵۰ میلیون تومان به این تشکل کمک نمودند.

او گفت:۲۲ میلیون تومان از این مبلغ نیز توسط خیرین گمنام و نوع دوست و ۴۸ میلیون تومان نیز از سوی سپاه پاسداران و در قالب کمک‌های مومنانه به خانواده‌ها تقدیم شده است.

فرمانداراسدآباد هم گفت::فرمانداری آماده هرگونه کمک برای افزایش غنای انجمن بوده و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.


حسینعلی شرکایی گفت:اینکه امروز، این جمع بصورت متحد و در کنار هم بصورتی منسجم آماده ارائه کمک در لحظه به خانواده‌ها هستند مایه‌ی افتخار و تحسین است.

او گفت: کمک‌های موردی به خانواده زندانیان می‌تواند در نهایت به اقدامی بزرگ بدل شده و حلال بخشی از مشکلات باشد.

رئیس دادگستری اسدآباد نیز گفت:بزرگترین حُسن این انجمن کاهش دغدغه‌ی محکومین است که خود فواید بسیاری به همراه دارد.

او گفت: اهدایی کمیته امداد به این انجمن ۵۰، اداره اوقاف (کمک هزینه‌ی درمانی) ۸ و درآمد‌های متفرقه‌ی انجمن ۳۴ میلیون تومان بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار