دپارتمان تکنولوژی نانو در تراکتورسازی تشکیل می‌شود

دبیر ستاد نانو تکنولوژی کشور از این مجموعه گفت: دپارتمان نانو تکنولوژی در تراکتورسازی با هدف دستیابی و تولید تکنولوژی‌های نوین تشکیل می‌شود.

آقای مصطفي وحيد زاده افزود: باتوجه به قابليتها و ويژگيهايي که در اين بخش وجود دارد مي توان با استفاده از نانو تکنولوژي تحولات بنيادين در عرصه توليد و صنعت بوجود آورد.

 با استفاده از قابليتهاي اين حوزه مي توان محصولي با کيفت و قابليتهاي بالا به دست مصرف کننده رساند و شايد در فرآيندهاي مصرف به تبع طولاني شدن عمر محصول، بتوان عنوان کيفيت بالا و قيمت پايين را نيز به آن داد.

 شرکت ريخته گري تراکتورسازي که يکي از مجموعه هاي موفق در عرصه بين المللي بوده و سابقه همکاري با بسياري از شرکتهاي معتبر جهاني از جمله فيات را در کارنامه خود دارد و چندين سال است که وارد حوزه نانو تکنولوژي هم به عنوان توليد کننده و هم به عنوان مصرف کننده شده است.

به جرات مي توان فعاليت در حوزه صنعت و ارائه دستاورد ها به نوع بشر را با عبادتهايي که به درگاه خداوند داريم برابري مي کند و اين معنويات بيشترين پشتکار را براي ادامه اين مسير در فعالين اين عرصه بوجود مي آورد.

گفتني است گروه صنعتي تراکتورسازي ايران به عنوان بزرگترين واحد توليدکننده تراکتور در کشور۹۸درصد نياز کشور به اين محصول را تامين کرده و سالانه حجم قابل توجهي از توليدات خود را نيز روانه بازارهاي جهاني در بيش از ۱۵ کشور دنيا مي کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار