شبکه فاضلاب و معابر محله گریاشان سنندج ساماندهی می شود

استاندار کردستان از وضعیت شبکه فاضلاب و معابر محله گریاشان سنندج بازدید کرد

به دنبال انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی و درخواست شماری از اهالی محله گریاشان سنندج، استاندار کردستان از وضعیت این محله بازدید کرد.

در این فیلم کوتاه جمعی از اهالی محله از استاندار کردستان درخواست کرده بودند که به مطالبه ۴۰ ساله آن‌ها در خصوص ساماندهی شبکه فاضلاب و همچنین بهبود معابر رسیدگی کند.

در جریان این بازدید اهالی محله ضمن تقدیر از توجه استاندار کردستان نسبت به درخواست آنها، اعلام کردند که طی سال‌های اخیر بار‌ها از مسئولان استانی و شهرستانی در راستای ساماندهی شبکه فاضلاب خود درخواست کرده بودند که این درخواست‌ها مورد توجه قرار نگرفته بود.

استاندار کردستان در این بازدید گفت: ساماندهی مشکلات شبکه فاضلاب و همچنین اصلاح معابر امری ضروری است و اجرایی کردن مطالبه به حق مردم ساکن در این محله باید تسریع یابد.

اسماعیل زارعی کوشا گفت: انتظار داریم که در کوتاهترین زمان ممکن زمینه برای اجرایی کردن این پروژه فراهم شود.

اومی گوید: مردم و ساکنان محله نیز برای تسریع در اجرایی کردن این مطالبات همکاری و مشارکت داشته باشند و در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز نیز آمادگی برای کمک به شهرداری و شرکت آبفا وجود دارد.

او می گوید: با توجه به وعده شهردار سنندج در آینده‌ای نزدیک کار آسفالت این محله نیز انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان گفت: طی چند روز گذشته و با دستور استاندار کردستان کار مطالعاتی صورت گرفته و طی روز‌های آینده عملیات اجرایی ساماندهی شبکه فاضلاب آغاز می‌شود.

محمد فرهاد گفت: امیدواریم که در سایه همکاری و مشارکت مردم ساکن در این محله بتوانیم در مدت زمان دو تا سه ماه کل شبکه را ساماندهی کنیم.

شهردار سنندج نیز در این بازدید گفت: شهرداری در راستای اصلاح معابر این محله آمادگی دارد  و همزمان با آغاز عملیات ساماندهی شبکه فاضلاب، کار مطالعاتی برای اصلاح و آسفالت معابر نیز آغاز می‌شود.

سید انور رشیدی گفت: در کنار این مهم تلاش می‌کنیم که ضمن هماهنگی با مردم محله، زمینه برای احداث فضای سبز در این مسیر فراهم شود و حتما در کوتاهترین زمان ممکن این اقدامات اجرایی و عملیاتی می‌شود.

شهردار سنندج نیز در خصوص ایجاد فضای سبز در محله شهرک اندیشه وعده داد که با تعیین تکلیف مالکیت بخشی از زمین موجود، در اولین فرصت کار ایجاد فضای سبز در این محله نیز انجام می‌شود.

در بازدید استاندار کردستان و هیات همراه، جمعی از کودکان این شهرک که در حال بازی بودند، از استاندار کردستان درخواست کردند که نسبت به توسعه فضای سبز در این محله اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.