ولایتمداری و توکل بر خداوند رمز موفقیت عملیات بیت‌المقدس

فرمانده ارشد نظامی فارس گفت: ولایتمداری و توکل بر خداوند متعال رمز پیروزی و موفقیت عملیات بیت‌المقدس بود.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی در مراسم بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که در مجموعه تاریخی، فرهنگی باغ عفیف آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت: آسایش و امنیتی که امروز داریم همگی ما مدیون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های دلیرمردان بی‌ادعاست و باید این روز مبارک را تا ابد در تاریخ و در دل‌ها روشن نگه‌داشت.

به گفته فرمانده ارشد نظامی ارتش استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، ولایتمداری و توکل بر خداوند متعال رمز پیروزی و موفقیت عملیات بیت‌المقدس بود.

او گفت:  آزاد سازی خرمشهر به عنوان حماسه فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد و ما وظیفه داریم ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای عزیز و رزمندگان اسلام را برای نسل امروز و جوانان تبیین و معرفی کنیم.

این مراسم با حضور فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد شیراز، فرمانده تیپ ۳۷ زرهی، فرمانده مرکز آموزش زرهی، جانشین پایگاه هوایی شهید دوران شیراز، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، فرمانده منطقه دو پشتیبانی نزاجا ارتش، مدیرکل ورزش و جوانان فارس، مسئولان استانی و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های شهدای ارتش برگزار شد.

در این مراسم یکی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در ارتش جمهوری اسلامی ایران به ایراد سخنرانی و بازگو کردن خاطره‌ای ازجنگ و شکست دشمن پرداخت.   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.