ریاست جدید جهاد دانشگاهی معرفی شد

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی با رای اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی رئیس جهاد دانشگاهی شد.

 یکصد و پنجاه و نهمین جلسه هیأت امنای جهاددانشگاهی  امروز برگزار شد، نامزدی دکتر دهقانی طرح و برای تصمیم‌گیری به جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی محول شد و در نهایت  روح الله دهقانی فیروزآبادی برای یک دوره سه ساله به عنوان رئیس جهاددانشگاهی به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شد.

 فیروزآبادی دانشیار دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف است و هم‌اکنون به عنوان معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت است.

گفتنی است، پیش از این دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی بو‌د.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
دکترجان تبریک میگم. یک سوال دارم :
در جهاددانشگاهی هم مانند دانشگاه آزاد ، اون همه مصاحبه و رسانه و مجازی و وعده و وعید و شعار میدهی یا اونجا حساب و کتاب داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
الان میشه فهمید هدف از برگزاری رویداد گام دوم و نمایشگاه عصر امید توسط دهقانی فیروزآبادی در دانشگاه آزاد اسلامی ، چی چی بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
طهرانچی از دانشگاه شهید بهشتی و از دانشگاه آزاد حقوق میگیرد.
آقامیری از دانشگاه شهید بهشتی و از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی و از دبیرخانه استان تهران حقوق میگیرد (حقوق از سه امور مالی )
دهقانی فیروزآبادی از دانشگاه صنعتی شریف حقوق میگیرد و از دانشگاه آزاد هم حقوق میگیرد.
بقیه مدیران وارداتی هم همینطور .
بترسید آه کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد دامن شما را بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
دهقانی فیروزآبادی دانشیار دانشگاه صنعتی شریف ( رفیق طهرانچی ) معاون پژوهشی دانشگاه آزاد شد و یکماه گذشته آنقدر مصاحبه های آنچنانی کرد تا رییس جهاد دانشگاهی شد !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
بارها خواندم و شنیدم که مدیریتهای دانشگاه آزاد در اختیار دوستان و رفقای بازنشسته و بیکار دولتی و مجلس قرار داده شده اما الان که می بینم متوجه میشوم بیراه نمیگفتند که دانشگاه آزاد تبدیل شده به حیاط خلوت و سکوی پرتاپ این رفقای بازنشسته و بیکار دکتر طهرانچی تا شغل جدیدی بدست بیاورند .
مگه طهرانچی یکی از دوستانش بنام بابک نگاهداری را از دانشگاه علوم پزشکی تهران ، رییس باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد نکرد تا زمانیکه رییس حوزه ریاست مجلس و سپس رییس مرکز پژوهشهای مجلس شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
الان هم دهقانی فیروزۀبلدی رو به توصیه پسرش که دانشجو دانشگاه شریف هست معاون پژوهشی دانشگاه آزاد کرد و آنقدر مصاحبه کگرد و شعار داد و عددسازی کرد تا چهره شد و رییس جهاد دانشگاهی شد . بدبخت بدنه دانشگاه آزاد اسلامی که اسیر اینها شده اند .