عالیشاه: خدا را شکر از بازی با تراکتور زنده بیرون آمدیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بزرگ ترین خوشحالی ما این است که از بازی با تراکتور جان سالم به در بردیم و زنده بیرون آمدیم.

امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتفاقات بازی با تراکتور گفت: بزرگترین خوشحالی ما این است که از بازی با تراکتور جان سالم به در بردیم و زنده بیرون آمدیم. بعد از بازی همه گفتند عالیشاه فضای مسابقه را متشنج کرد، آن کسانی که این حرف‌ها را زدند اگر خودشان جای من بودند و فحش می‌خوردند، چه واکنشی نشان می‌دادند؟ مگر شورای تامین اعلام نکرده بود که ۳۰ درصد تماشاگر باید در استادیوم حضور پیدا کنند، پس چرا ورزشگاه کامل پر شده بود. سرمربی و مسئولان تراکتور بعد از بازی آمدند در رختکن از ما عذرخواهی کردند و بعد از اینکه ما از تبریز برگشتیم انواع و اقسام مصاحبه‌ها را راجع به تیم ما انجام دادند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز تا دقیقه ۷۲ با تساوی بدون گل در جریان بود، اما به دلیل پرتاب سنگ و بطری از سوی تماشاگران تراکتور، تیم داوری تصمیم به نیمه تمام گذاشتن بازی گرفت تا تعیین نتیجه این مسابقه برعهده کمیته انضباطی باشد.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۱۰:۰۹ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
آتش بیار معرکه :
فیلمی در برنامه فوتبال برتر دیدیم ،بنده خدا خیال می کرد درمیدان جنگ است چنان به این طرف وآن طرف سنگ پرتاب می کرد ، حالا مدعی است جان سالم به در برده است !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
عامل اصلی احساسی کردن تماشاچیان شما بودید اقای بی مغز
Iran (Islamic Republic of)
تفکر
۰۲:۴۹ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
دمت گرم آقای عالیشاه کسی نمیتونه شما رو قضاوت کنه مگه میشه ادم هزارتا فوش بخوره سنگ بخوره هیچی نگه خیلی مردی.
آخرین اخبار