هشدار گروه‌ فلسطینی درباره یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و راهپیمایی پرچم

کمیته پیگیری نیرو‌های ملی و اسلامی فلسطین درباره یورش رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و سازماندهی به اصطلاح «راهپیمایی پرچم» هشدار داد.

وبسایت خبری معا گزارش داد، کمیته پیگیری نیرو‌های ملی و اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: به رژیم اشغالگر درباره عواقب هرگونه هجوم یا تجاوزگری به مسجدالاقصی یا برپایی هرگونه آیین تلمودی در صحن‌های آن هشدار می‌دهیم.

در این بیانیه آمده است که سازماندهی به اصطلاح «راهپیمایی پرچم» و تهدید به هجوم به بخش قدیمی قدس و مسجدالاقصی و تهدیدات شهرک نشینان افراطی به ریاست «بن گویر» تروریست مبنی بر هجوم به مسجدالاقصی در تاریخ ۲۹ ماه مه جاری به مثابه کشاندن کل منطقه به سمت تنش و تقابل است.

این کمیته تاکید کرد: از توده‌های ملت فلسطین در همه جا می‌خواهیم که با تلاش‌های اشغالگران برای حمله به مسجدالاقصی مقابله کنند و با استقرار در مسجدالاقصی از آن محافظت کنند و از حق مطلق خود در مقدسات اسلامی و مسیحی دفاع کنند. از توده‌های ملت فلسطین می‌خواهیم که از اسرا به ویژه اعتصاب غذای خلیل عواوده و رائد ریان حمایت کنند و از سازمان‌های حقوق بشری در جهان می‌خواهیم برای آزادی آن‌ها به اشغالگران فشار بیاورند و پرونده بازداشت اداری را که سیاستی نژادپرستانه است ببندند.

راهپیمایی پرچم که به مناسبت اشغال بخش شرقی بیت المقدس در سال ۱۹۶۷ جشن گرفته می‌شود، قرار است  تحت حفاظت کامل پلیس رژیم صهیونیستی انجام شود. صهیونیست‌ها هر ساله در آستانه روز موسوم به «اورشلیم» راهپیمایی بزرگی را برگزار می‌کنند که از باب العامود و محله‌های قدیمی قدس عبور کرده و به مسجدالاقصی می‌رسند و سپس در آنجا برنامه‌ای موسوم به «رقص پرچم‌ها» را اجرا می‌کنند. آن‌ها با این کار می‌خواهند  فلسطینی‌ها را از قدس بیرون کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار