لطیفی

بکارگیری نخبگان در دستگاه‌های اجرایی در اولویت برنامه های دولت است

معاون رئیس جمهور گفت: دولت برنامه جدی برای بکارگیری نخبگان در دستگاه‌های اجرایی کشور دارد.

لطیفی ظهر امروز دوشنبه در شورای اداری و راهبری توسعه مدیریت استان زنجان گفت: برای توسعه کشور و رفع چالش‌ها نیازمند استفاده از نخبگان در بدنه اجرایی کشور هستیم.

او می گوید: دولت برنامه جدی و عملیاتی برای بکارگیری از نخبگان در دستگاه‌های اجرایی دارد.

معاون رئیس جمهور گفت: جابجایی بین دستگاهی کارکنان برای تامین نیروی انسانی در بخش‌های مختلف را در دستور کار داریم و زمینه این موضوع از طریق سامانه کارمند ایران برای اعلام نیاز و مازاد بر نیاز نیروی انسانی برای دستگاه‌های اجرایی فراهم شده است.

لطیفی می گوید:  عدالت محوری، بهره وری و رشد و جلب رضایت عامه و مردم پایه بودن از مولفه‌های الگوی حکمرانی ایرانی – اسلامی است،

او گفت: تصمیم گیری در خصوص نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی تابع پیش بینی و آینده پژوهی نیز هست و افق چند سال آینده را باید در تامین نیروی انسانی مد نظر داشته باشیم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور  گفت: حکمرانی بدون داده‌ها و اطلاعات دقیق و شفاف، ممکن نیست، ولی الگو‌های ما همچنان سنتی است.

لطیفی می گوید:  الگوی حکمرانی ما بروکرات زده است و باید این الگو را عوض و نقش مردم را در اداره امور پررنگ کرده و به سمت الگوی اسلامی – ایرانی برویم.

رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: در دولت دنبال جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی هستیم و گریزی از بهره گیری از نیرو‌های نخبه انقلابی در دستگاه‌های اجرایی نداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.