محاصره‌کنندگان آمریکایی-سعودی جان یک کودک مریض یمنی را گرفتند+ تصاویر

مقامی یمنی اعلام کرد کودکی مریض که احتیاج به عمل قلب باز داشت به دلیل محاصره یمن از طرق ائتلاف آمریکایی-سعودی جان خود را از دست داد.

حساب کاربری احمد مطهر الشامی رئیس جبهه بسیج یمن ضمن انتشار تصویری از یک کودک یمنی نوشت او یکی از قربانیان تجاوزگری آمریکایی- سعودی به یمن است. این کودک به عمل قلب باز در خارج از کشور نیاز داشت که به علت محاصره ظالمانه یمن این امکان فراهم نشد و کودک از دنیا رفت.

در همین راستا فعالان یمنی با کشیدن عکسی دیجیتالی از این کودک یمنی در اعتراض به این محاصره نوشتند: محاصره کنندگان ظالم باعث شدند کودکی که نیاز به عمل قلب باز داشت نتواند به خارج سفر کند و جان خود را از دست داد.

 صبح امروز (یکشنبه) سید عبدالملک بدرالدین، دبیرکل انصارالله یمن، هدف دشمن را از بین بردن  انسجام و قدرت مردم یمن به منظور سست کردن اراده آن‌ها و تسلط کامل بر مردم یمن عنوان کرد. 

محاصره‌کنندگان آمریکایی-سعودی جان یک کودک مریض یمنی را گرفتند+ تصاویر

محاصره‌کنندگان آمریکایی-سعودی جان یک کودک مریض یمنی را گرفتند+ تصاویر

اواخر فروردین ماه امسال بین یمن و نیرو‌های ائتلاف متجاوز با میانجیگری سازمان ملل، آتش‌بس برقرار شد تا حملات متوقف شده و کشتی‌های حامل غذا و مواد دارویی به یمن برسد. نیرو‌های متجاوز آمریکایی، سعودی و اماراتی، برخلاف پایبندی طرف یمنی به مفاد آتش بس، به نقض روزانه آتش بس ادامه می‌دهند و با گذشت بیش از یک ماه از زمان آتش بس اعلام شده از سوی سازمان ملل در ماه‌های رمضان و شوال، نیرو‌های ائتلاف سعودی بیش از ۶ هزار بار این آتش بس را نقض کرده اند.

پیش از این  مرکز تحقیقاتی «عین الانسانیه» اعلام کرد: طی ۲۶۰۰ روز حمله ائتلاف سعودی-آمریکایی به یمن، بیش از ۴۶ هزار نفر از مردم این کشور شهید و مجروح شدند. در این گزارش آمده است که دست کم ۴ هزار و ۲۸ کودک کشته شده و ۴ هزار و ۵۹۵ کودک نیز مجروح شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکای جنایتکار
آخرین اخبار