بازداشت متخلفان شکار و صید در آمل و کیاسر

ماموران محیط زیست متخلفان شکار و صید را در شهر‌های آمل و کیاسر دستگیر کردند.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهر‌های آمل و کیاسر متخلفان شکار و صید را به همراه ۷ قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل با همکاری ماموران نیروی انتظامی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی این شهرستان یک شکارچی غیرمجاز به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر و در ماموریت دیگری ماموران حین گشت و کنترل در رودخانه گرمرودب خش دشتسر۹ رشته دام ماهیگیری جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر طی گزارش دریافتی مبنی شکار غیرمجاز با داشتن حکم قضایی طی دو عملیات جداگانه با همکاری ماموران نیروی انتظامی از منزل دو متخلف بازدید کرده و از آنان ۳ قبضه سلاح شکاری شکاری، یک قبضه تفنگ بادی، تعداد زیادی فشنگ، مقداری گوشت شوکا و قرقاول، تاکسیدرمی چهار طاقه قرقاول نر، سه قطعه کبک، تروفه یک راس کل و بز و یک راس مرال کشف و ضبط کردند.

در ماموریت دیگری ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر طی گزارش دریافتی مبنی بر حضور شکارچیان غیرمجاز به محل اعزام وبعد از چند ساعت تعقیب و گریز یکی از متخلفان را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر و دیگر متخلفان با توجه به شرایط منطقه متواری گشته و با کمک یکی از همیاران محیط زیست از متخلفان در حال فرار و ادوات جرم شامل ۴ قبضه سلاح و لاشه مرال تصویربرداری شده و مستندات مرتبط به همراه گزارش تخلف جهت شناسایی به مراجع قضایی معرفی شد.

همچنین ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از دو شکارچی غیر مجاز ۲ قبضه سلاح کشف و ضبط کردند.

متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار