گلایه مردم اراک از دریافت کرایه تاکسی بیش از نرخ مصوب

مسافران مسیر‌های تاکسی شهر اراک می‌گویند آنچه مصوب شده دریافت نمی‌شود.

سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک، اردیبهشت ماه نرخ جدید کرایه تاکسی دورن شهری شهر اراک را طبق مصوبه شورای اسلامی شهر منتشر کرد که متوسط کرایه ۳ هزار تومان است و به بطور متوسط ۲۶/۳۶ درصد افزایش یافته است.

هرچند رانندگان مسافرکش شهر اراک ماه‌ها قبل به دلیل کرونا و سوار کردن ۳ مسافر کرایه را افزایش داده بودند و کرایه کمتر از ۳ هزار تومان دریافت نمی‌کردند؛ بعد از فروکش کردن کرونا و سوارکردن ۴ نفر همچنان ۳ هزار تومان دریافت می‌کردند.

با این حال برخی از رانندگان اکنون که نرخ مصوب با نرخ متوسط ۳ هزار تومان است اعلام شده پا را فراتر گذاشته و بیشتر از این مبلغ از مسافران دریافت می‌کنند و این موجب نارضایتی مسافران شده است.

خبرنگار ما امروز سری به تاکسی‌های سطح شهر اراک زده و از مردم در مورد نرخ کرایه‌های تاکسی سوال کرده که مردم در این مورد گله‌مند بودنند و می‌گفتند آنچه که مصوب است دریافت نمیشود.

موضوع را با عزیز محمدی سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهر اراک در میان گذاشتیم که در این مورد گفت: مردم میتوانند در صورت هر گونه تخلف از سمت رانندگان در مورد افزایش کرایه موضوع رو با شماره تلفن ۳۴۱۳۰۵۰۰ و یا شماره پیامک ۱۰۰۰۷۹۹۳ در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
نصب دستگاه پوز در تاکسی ها ضروی است