پرداخت عوارض خودرو در سنندج الکترونیکی شد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سنندج گفت: در راستای سیاست‌های توسعه‌ای شهرداری الکترونیک پرداخت عوارض خودرو در سنندج الکترونیکی شد.

آرش عنبری  گفت: در راستای سیاست‌های توسعه‌ای شهرداری الکترونیک در شهرداری سنندج، سازمان مدیریت حمل‌و نقل بار و مسافر با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری سنندج، امکان صدور و پرداخت عوارض در دو بستر الکترونیکی و دفاتر پیشخوان را فراهم کرده است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سنندج گفت: صدور عوارض خودرو در گذشته با روش سنتی انجام و مراجعه حضوری شهروندان برای وصول نارضایتی‌هایی ایجاد کرده بود.

او می گوید: شهرواندان می‌توانند در شیوه جدید علاوه بر مراجعه به وب‌سایت سامانه سمیع به نشانی saamie.ir نسبت به پرداخت عوارض خودور خود در ۴۵ دفتر پیشخوان سطح شهر اقدام کنند.

عنبری گفت: امروزه فرآیند شهری به صورت الکترونیکی در شهرداری‌ها انجام می‌شود، شهرداری الکترونیک نخستین گام در رسیدن به دولت الکترونیک است.

رئیس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری سنندج گفت: جمع‌آوری سوابق خودرو‌ها در بانک اطلاعاتی به صورت الکترونیکی و در بستر سامانه سمیع به منظور محاسبه و صدور فیش عوارض مربوط انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.