وزیر آموزش و پرورش در مهاباد:

مدرسه جدیدی به نام شهید خلبان حیدری در مهاباد احداث می‌شود

وزیر آموزش و پرورش در مهاباد، خیران را بازوی توانمند دولت در حل مشکلات زیر ساخت‌های آموزشی خواند و از احداث یک مدرسه جدید به نام شهید خلبان حیدری خبر داد.

یوسف نوری در جمع فرهنگیان، مسئولان و اقشار مختلف مردم مهاباد، به سابقه فرهنگی این شهرستان و وجود اساتیدی نظیر استاد هژار اشاره کرد و گفت: عدالت، مردمی سازی و شفافیت از اولویت‌های دولت در حوزه‌های مختلف است که بستر را برای پیشبرد اهداف گوناگون کشور فراهم می‌کند.

 وی گفت: با تمام توان در حال برنامه‌ریزی برای حل مشکلات و کمک به معیشت فرهنگیان از جمله اعمال رتبه‌بندی معلمان هستیم.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه به سختی کار معلمان بعد از دوران کرونا و بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: کمبود نیروی انسانی در بخش خدماتی آموزش و پرورش با دستور رئیس جمهور در حال پیگیری است.

نوری گفت: مدارس کانکسی در مناطق کمتر برخوردار هم طی ۲ تا ۳ سال با کمک خیران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به اتمام می‌رسد.

وی گفت: مباحث مربوط به ایستگاه راه آهن، فرودگاه، حوزه آب رسانی و دیگر مطالبات را هم از طریق مسئولان مربوطه بعد از این سفر پیگیری و اطلاع رسانی خواهیم کرد.

امام جمعه مهاباد هم در این مراسم گفت: هر چقدر به مطالبات فرهنگیان بیشتر توجه و زیرساخت‌های این حوزه بیشتر فراهم شود به تحکیم پایه‌های یک جامعه پیشرفته و اسلامی و مبارزه با ناهنجاری‌ها و تربیت شایسته نسل جوان کمک کرده‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.