اصلاح یارانه‌ها جلوی قاچاق کالا‌های اساسی را می‌گیرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها از سوی دولت گفت: این طرح علاوه بر جلوگیری از قاچاق کالا‌های اساسی، موجب کاهش وابستگی معیشت مردم به دلار نیز می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با حمایت از اجرای طرح مردمی سازی یارانه هاگفت: از مسئولان استان به ویژه استاندار آذربایجان‌شرقی، فرماندار تبریز و نهاد‌های نظارتی، امنیتی، صمت و جهادکشاورزی که این روز‌ها تلاش کردند، تشکر ویژه دارم چراکه در این روز‌های توزیع یارانه‌ها همه چیز را به خوبی مدیریت کردند.

 رمز موفقیت این طرح وفور کالا‌های اساسی در بازار است؛ از این‌رو دولتیان باید بدانند که اگر می‌خواهند این طرح موفق باشد باید کالا‌های اساسی در جامعه و بازار به وفور باشد وگرنه کنترل قیمت‌ها از دست می‌رود.

تب و تاب روز‌های اول در برخی از کالا‌ها برطرف شده است، ولی همچنان مشکلاتی در رابطه با نانوایی‌ها دیده می‌شود که به عنایت بیشتر نیاز است؛ مخصوصا نانوایی‌های آزادپز باید آرد بیشتری بگیرند.

علت این کار این بود که کسی نتواند پول یارانه را برای امر دیگر صرف کند و هیچ خارجی و قاچاقچی دیگر نمی‌تواند از حق ملت برای خود کاخ درست کند.

 مردم استان با زمان‌شناسی و هوشمندی تمام اجازه ندادند تا ضد انقلاب از تبلیغات سوءاستفاده کنند و با هوشمندی تمام دولت را همراهی کردند.

طبق نظر کارشناسان اقتصادی با این طرح پایان قاچاق کالا‌های اساسی را در پیش خواهیم داشت.با این طرح نیاز‌های اساسی کشور با کمترین وابستگی به دلار تامین خواهد شد و پایان اختلال در افزایش پایه پولی و سود سازی در بازار سرمایه رقم می‌خورد.

 سفر گزارشگر سازمان ملل برای بررسی اقدامات و بیان واقعیت نقض حقوق بشر به دلیل اعمال تحریم‌های یک طرفه ضدایرانی است.

این اقدام هم قطعه‌ای دیگر از پازل دشمنان است به طوریکه دادگاه این سه شهروند را با بهانه مشارکت با اسد الله اسدی دیپلمات ایرانی در اتریش که یک سال پیش به اتهام واهی به ۲۰ سال حبس متهم شده، دستگیر کرده است.

این اقدام برخی کشور‌های غربی برای ایجاد امواج ایران هراسی است که به حول و قوه الهی نخواهند توانست به اهداف خود برسند.

این روز را هیچ وقت نمی‌توان فراموش کرد به طوریکه آینده برای جوانان است؛ از این رو جوانان باید تاریخ انقلاب و دفاع مقدس را با عزت حفط کنند و به قول رهبر معظم انقلاب ما خرمشهر‌ها پیش رو داریم که شاید جنگ نظامی نباشد، ولی سخت‌تر از جنگ سخت است.

روابط عمومی چشم و چراغ یک اداره است و امیدواریم مسوولان به روابط عمومی خود بیشتر توجه کنند، زیرا روابط عمومی جدای از سایر تشکیلات است و می‌تواند در بطن جامعه حضور داشته و مشکلات را به گوش مدیران می‌رساند.

 مسئولان ادارات، نهاد‌ها یک برنامه تشویقی بگذارند و برای کارمند‌هایی که فرزندآوری می‌کنند، تشویقی دهند.

جمعیت جوان کشور در حال کاهش است و می‌ترسم به جایی برسیم که علاجی نداشته باشد.

در سال ۹۹ میزان موالید کشور به کمترین میزان در ۱۰۰ سال اخیر رسیده است، افزود: این یک خطر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.