تحلیل تکنیکال شاخص‌های بورس

شاخص کل برای ادامه روند مثبت، نیاز به استراحت دارد

کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار در هفته پیش‌رو روز‌های متعادلی را طی خواهد کرد و به دنبال کسب انرژی بیشتر برای حرکت صعودی بعدی، با نوسانات مثبت و منفی همراه خواهد بود.

آقای کوروش آسایش گفت: در چند روز گذشته به کمک نمادهای شاخص‌ساز‌ بازار، محدوده یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد شکسته شد، ولی روز پس از آن مجدد هیجانات فروش باعث از دست رفتن این محدوده شد. در حال حاضر برای شاخص کل خط تنکانسن و حمایت مهمی در محدوده یک میلیون و ۵۷۰ هزار واحد شکل گرفته که می‌تواند محدوده اصلاح شاخص باشد. پس از آن این شاخص در میان مدت می‌تواند به سمت محدوده‌های یک میلیون ۷۰۰ هزار واحد و سپس یک میلیون ۷۸۰ هزار واحد حرکت کند.

روندی متعادل در انتظار شاخص کل بورس

او می‌گوید: شاخص هم وزن نیز با ریزش شدیدی که در سال گذشته داشت در طی ۳ ماه گذشته رشد خوبی را داشته و توانسته مقاومت خط روند نزولی خود را بشکند و اکنون در حال تثبیت و پولبک به منطقه شکسته شده است. می‌توان محدوده ۴۲۹ هزار واحد را (برگشت به عدد ۷۰ در اندیکاتور rsi) پایان اصلاح این شاخص دانست که پس از آن می‌تواند به سمت هدف ۴۷۰ هزار واحد حرکت کند.

روندی متعادل در انتظار شاخص کل بورس

کارشناس بازار سرمایه گفت: به طور کلی بازار در هفته پیش‌رو روز‌های متعادل را طی خواهد کرد و به دنبال کسب انرژی بیشتر برای حرکت صعودی بعدی، با نوسانات مثبت و منفی همراه خواهد بود. همچنین گزارش‌های پایان دوره شرکت‌ها (سال مالی ۱۴۰۰) در دو روز آینده می‌تواند محرک خوبی برای ادامه‌دار بودن حرکت صعودی بازار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار