همزمان با هفته ملی جمعیت؛

مشاوره‌های تخصصی به بانوان چابهار ارائه شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: در اجرای طرح ارائه خدمات رایگان به بانوان این شهرستان در هفته ملی جمعیت بیش از ۲۸۰ نفر در این طرح مشاوره تخصصی بارداری دریافت کردند.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار، همایون دادگر گفت: اجرای طرح ویزیت و مشاوره تخصصی رایگان بارداری توسط متخصص زنان، متخصص اطفال و کارشناسان مرتبط در هفته ملی جمعیت  این طرح با هدف ارائه خدمات رایگان به بانوان در راستای سیاست‌های کلی جمعیت و با همکاری بسیج جامعه پزشکی در چابهار اجرا شد.

او گفت: پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب و ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت از سوی ایشان، بیش از ۲۸۰ نفر ویزیت و خدمات مرتبط با بارداری را دریافت کردند.

دادگر با اشاره به پیشگام بودن بسیج جامعه پزشکی در ارائه خدمات به مردم مناطق محروم، از تداوم این قبیل اقدامات در آینده خبر داد.

طرح ویزیت و خدمات مشاوره رایگان به مناسبت هفته ملی جمعیت در کلینیک تخصصی سینا و مناطق حاشیه شهر چابهار اجرا شد که با استقبال خوب مردم همراه بود.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ «رهبر معظم انقلاب» سیاست‌های کلی جمعیت را در ۱۴ بند ابلاغ کردند و بر اساس آن لازم شد که برای رسیدن به جمعیتی پویا و بالنده و با تاکید بر نقش مهم جوانی جمعیت در پیشرفت کشور، برنامه‌ریزی جامع و سیاست‌های حمایتی برای اجرای برنامه‌ها با رویکرد ترویج فرزندآوری به منظورجلوگیری از پیری جمعیت و استفاده از پنجره فرصت جمعیتی انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.