استقبال از مشارکت سرمایه‌گذاران برای احداث نیروگاه در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: با توجه به رشد فعالیت‌های صنعتی در استان از مشارکت سرمایه‌گذاران برای احداث نیروگاه استقبال می‌شود.

سیدحامد عاملی گفت: با توجه به رشد فعالیت‌های صنعتی در استان اردبیل از جمله توسعه شهرک‌های صنعتی و وجود تقاضا برای سرمایه‌گذاری، لازم است در زمینه تأمین زیرساخت‌ها به‌ویژه برق، اقدامات لازم انجام گردد و در این راستا از مشارکت سرمایه‌گذاران برای احداث نیروگاه در استان استقبال می‌شود.

استاندار اردبیل در نشست با مدیرعامل برق منطقه‌ای آذربایجان گفت: در حال حاضر یک واحد نیروگاهی ۱۸ مگاواتی در مشگین‌شهر در حال اجرا است و مشارکت سرمایه‌گذاران برای اجرای چنین نیروگاهی و با ظرفیت بیش‌تر، می‌تواند در تأمین نیازمندی واحد‌های صنعتی استان اردبیل مؤثر باشد.

عاملی می‌گوید: تسریع در احداث پست ۶۳ ولت شهرک صنعتی اردبیل و تعدادی از شهرستان‌های استان با همکاری شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان حائز اهمیت بوده چراکه احداث این پست‌ها برای شهرک صنعتی و استان اردبیل ضروری است.

او گفت: اجرای پست ۶۳ ولت اجیرلو و ناحیه عمرانی اصلاندوز نیز از مواردی هستند که تسریع در تأمین منابع مصوب برای اجرای آن‌ها ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.