وقتی رژیم صهیونیستی پهپاد خود را با حزب‌الله اشتباه می‌گیرد

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد پدافند هوایی این رژیم اشتبا‌ها به جای پهپاد حزب‌الله، به پهپاد خودی شلیک کرده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی امروز از شلیک اشتباه سامانه گنبد آهنین به پهپادهای ارتش این رژیم خبر دادند.

در ابتدا ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده بود این پهپاد‌ها متعلق به حزب‌الله است و کمی بعد، ارتش رژیم صهیونیستی با فعال کردن گنبد آهنین، پهپاد‌ها را هدف قرار داد.

در حالی که رسانه‌های رژیم اشغالگر ابتدا به نقل از ارتش از فعال شدن گنبد آهنین و رهگیری و سرنگونی یک پهپاد متعلق به حزب‌الله بر فراز فلسطین اشغالی خبر داده بودند، این رژیم بعدا اعلام کرد نتوانسته است آن را سرنگون کند و پهپادی که از آسمان لبنان وارد شده بود، به حریم هوایی لبنان بازگشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی، سپس در سومین روایت خود اعلام کرد هیچ پهپادی در کار نبوده و سامانه گنبد آهنین به علت اشتباه در شناسایی فعال شده است.

در پی فعال شدن سامانه گنبد آهنین، آژیر خط در مناطق نزدیک مرز‌های لبنان به صدا درآمده و جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش صهیونیستی هم به پرواز درآمده بودند که مشخص شد هشدار گنبد آهنین اشتباه بوده است. با این حال، سخنگوی ارتش رژیم گفت پدافند هوایی در نتیجه تشخیص اشتباه، موشک‌های رهگیر شلیک کرده است. کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از شلیک اشتباهی ارتش به پهپاد خود خبر داده است.

در همین ارتباط نیز شبکه آر تی گزارش داد پایگاه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اعلام کرده سامانه گنبد آهنین دو موشک رهگیری را به سبب اشتباه در تشخیص هویت به سوی یک پهپاد نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی شلیک کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
آبکش آهنی عجب پدافندی خخ
آخرین اخبار