واریز یارانه معیشتی اردیبهشت ماه معترضان کرمانشاهی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : یارانه معیشتی اردیبهشت ماه معترضان کرمانشاهی به میزان واریزی به حساب سرپرست خانوار‌ها واریز شده است.

مختار احمدی گفت : متولی یارانه‌های معیشتی علاوه بر وزارت کار و رفاه اجتماعی سازمان هدفمندی یارانه‌ها و فرمانداری‌ها هستند.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تنها دهک درآمدی دهم جامعه از فرآیند دریافت یارانه حذف شده‌اند که این افراد در صورت اعتراض می‌توانند به سایت حمایت مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند.

در حال حاضر یکی از دغدغه‌های مردم در خصوص وضعیت اعتراض نسبت به یارانه معیشتی است که بر اساس دستور رئیس جمهور یارانه آن‌ها در اردیبهشت ماه به حساب سرپرست خانوار‌ها واریز شده است.

به وزارت کار و رفاه اجتماعی یک‌ماه فرصت داده شده است تا صحت سنجی اطلاعات متقاضیان معترض به یارانه معیشتی بررسی شود و اگر این متقاضیان مشمول دریافت یارانه شناخته شوند یارانه آن‌ها محفوظ و به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

یکی دیگر از دغدغه‌ها افراد جامانده از یارانه معیشتی است که به هر دلیلی از همان ابتدا برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده‌اند و الان تمایل به دریافت یارانه دارند.

سازمان هدفمندی یارانه‌ها در حال حاضر امکان ثبت نام این افراد را فراهم کرده و این ثبت نام مدت زمانی ندارد و کماکان ادامه خواهد داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.