نوجوانان افغانستانی از نمایشگاه کتاب بازدید کردند

صبح امروز دانش‌آموزان مدرسه فرهنگ ویژه اتباع افغانستان در قالب تور کتاب گردی از نمایشگاه کتاب بازدید کردند.

به گزارش ستاد خبری سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تعدادی از نوجوانان افغانستانی که دانش‌آموزان مدرسه فرهنگ هستند، صبح امروز در قالب تور کتابگردی از سالن کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب بازدید کردند.

این تور کتابگردی به همت واحد «کدومو»، معاونت کودک و نوجوان موسسه تبیان و با همکاری کمیته فرهنگی نمایشگاه کتاب برگزار شد. در ابتدای این بازدید بسته‌های فرهنگی شامل کتاب‌‌های داستانی و مهارتی به همراه بن خرید کتاب به نوجوان اهدا شد و یکی از مروجان کتابخوانی درباره ضرورت مطالعه و نحوه گشت و گذار در غرفه‌های کتاب با نوجوان صحبت کرد.

حسین حق‌پناه، معاون کودک و نوجوان تبیان درباره طرح بازدید نوجوانان از نمایشگاه کتاب گفت: ظرفیت‌های نمایشگاه کتاب بسیار بیشتر از فروشگاه کتاب است، از جمله این ظرفیت ها دیدن آثار ناشران گوناگون کنار یکدیگر، مقایسه آن‌ها باهم و ارتباط‌گیری با کارشناسان و متخصصان حوزه کتاب است. 

حق‌پناه گفت: امسال ایده نمایشگاه‌گردی را برای کودکان و نوجوان اجرا و برای پیاده‌سازی این ایده، از ظرفیت‌ مربیان و مروجان کتاب کمک گرفتیم، امروز این افتخار را داشتیم که در خدمت نوجوانان افغانستان باشیم و قرار است در روزهای آتی نمایشگاه این برنامه را برای دیگر دانش‌آموزان از جمله نوجوانان بهزیستی برگزار کنیم.

در ادامه دانش‌آموزان مدرسه فرهنگ به همراه مربی مدرسه خود و مربی ویژه‌ حوزه‌ی کتاب از غرفه کودک و نوجوان بازدید و خرید کردند.

سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار