آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا در دنیا

تا صبح امروز ۵۲۴ میلیون و ۹۶ هزار و ۴۴۴ نفر در جهان به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

 بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۵۲۴ میلیون و ۹۶ هزار و ۴۴۴ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶ میلیون و ۲۹۲ هزار و ۶۲۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۹۴ میلیون و ۳۵ هزار و ۸۳۷ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۷۵ هزار و ۳۶۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸۴ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۴۴۷ مبتلا رسیده است؛ تاکنون یک‌میلیون و ۲۷ هزار و ۲۸۵ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۲ هزار و ۳۹۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۳ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۳۲ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۵۲۴ هزار و ۲۶۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۲۶ هزار و ۳۸۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۰ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۲۸۶ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۶۶۵ هزار و ۲۷۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

کشور‌های فرانسه، آلمان، انگلیس، روسیه و کره جنوبی نیز به‌ترتیب با ۲۹ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۳۰۹، ۲۵ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۲۵۵، ۲۲ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۱۰۲، ۱۸ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۹۵۸ و ۱۷ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۷۴۴ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های ایتالیا با ۱۷ میلیون و ۱۱۶ هزار و ۵۵۰ مبتلا و ترکیه نیز با ۱۵ میلیون و ۵۷ هزار و ۱۸۴ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۸۱ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۷۷۵، ۴۲ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۷۱۰ و ۲۹ میلیون و ۷۲۴ هزار و ۶۸۲ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

 

آخرین آمار مبتلایان به بیماری کرونا در دنیا

برچسب ها: سلامت بدن ، کلینیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.