هوای مشهد بارانی می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پیش بینی می‌شود از عصر امروز با وزش باد به نسبت شدید به خصوص در بخش‌هایی از مشهد هوا بارانی شود.

آیدا فاروقی گفت:  انتظار می‌رود از عصر امروز با وزش باد به نسبت شدید به خصوص در بخش‌هایی از مشهد و از جمله ییلاقات این شهر، مناطق شمال غرب و دامنه‌های بینالود هوا بارانی همراه با رعد و برق و احتمال بارش تگرگ شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این وضعیت به تناوب تا فردا شب و روز جمعه ادامه دارد بر همین اساس و با توجه به این موضوع، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیر‌ها دور از انتظار نیست.

او گفت: در روز جمعه، به طور موقت جّو پایداری شکل می‌گیرد، ولی از روز شنبه عصر شاهد رگبار باران و رعد و برق به خصوص در شمال غرب استان خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۸ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

فاروقی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته نوسان دمایی مشهد بین ۱۶ تا ۳۱ درجه سلسیوس بوده است و این در حالی است که امشب و در گرمترین ساعات، دمای هوا به ۲۶ درجه بالای صفر می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.