لایحه ۲۸ میلیون دلاری کنگره برای حل بحران شیرخشک در آمریکا

نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا از لایحه فوری ۲۸ میلیون دلاری برای رفع کمبود شیر خشک در این کشور خبر دادند.

«رزا دلاورو» رئیس دموکرات تخصیص مجلس نمایندگان آمریکا گفت که این لایحه به سازمان غذا و دارو کمک می‌کند تا گام‌های مهمی برای ازسرگیری عرضه شیرخشک بردارد.

به گزارش آسوشیتدپرس، قانونگذاران آمریکایی امیدوارند که تصویب این طرح بتواند کمبود شیرخشک در بازار و بازرسی‌ها را بهبود ببخشد و از ورود محصولات تقلبی به قفسه فروشگاه‌ها جلوگیری کند.

به گفته رئیس دموکرات تخصیص مجلس نمایندگان آمریکا خبر‌هایی که از تلاش پدر و مادران آمریکایی برای یافتن شیر خشک به گوش می‌رسد دلخراش است و آن‌ها به حمایت نیاز دارند.

کمبود شیرخشک در آمریکا درپی اقدام شرکت تولیدکننده این محصول مبنی بر فراخوان بخشی از محصولاتش از بازار ایجاد شد. اختلال در تأمین و عرضه این محصول، آمریکا را با بدترین بحران کمبود شیرخشک مواجه کرده و موجی از نگرانی‌ها را به راه انداخته است. گفته می‌شود ۴ نوزاد پس از مصرف محصولات این کارخانه در میشیگان دچار یک عفونت باکتریایی نادر شدند که ۲ نفر از آن‌ها جان خود را از دست دادند.

شبکه خبری فاکس نیوز در گزارشی به کمبود شیرخشک در آمریکا پرداخت و اعلام کرد کمبود شدید این محصول در سراسر آمریکا نه تنها والدین را با شرایط بسیار دشوار و دیوانه‌کننده مواجه کرده است بلکه توجه‌ها را به خطرات ناشی از استفاده غذا‌های خانگی به عنوان غذای جایگزین نوزادان جلب کرده است.

کمبود شیرخشک که با افزایش تورم و قیمت‌ها در آمریکا همراه شده است، در ۴ دهه گذشته بی‌سابقه بوده است، به نحوی که کمبود آن موجب شد رئیس‌جمهور آمریکا وعده رسیدگی به این موضوع را در اولویت کار خود قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
چند روز پیش آمریکاییها از قفسه‌های پر از شیر خشک در مکزیک فیلم آپلود کرده بودند. پس بهتره از مکزیک خرید کنند همونطور که برای بنزین زدن یا خرید انسولین میرفتند مکزیک. به هر حال فعلا تامین بودجه رژیم صهیونیستی و کشورهایی مثل مصر، اردن و اوکراین واجبتره و باید جیب شرکتهای اسلحه سازی هم پر بشه
آخرین اخبار