برگزاری ماراتن علمی کارشناسی ارشد از فردا در چهارمحال و بختیاری

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

آقای مشتاقی گفت: چهار هزار و ۷۴۶ داوطلب چهارمحال و بختیاری در ۱۳۵ کد رشته امتحانی از فردا تا روز جمعه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در آزمون کارشناسی ارشد با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دو هزار و ۳۷۹ نفر از ثبت نام کنندگان زن و دو هزار و ۳۶۷ نفر نیز مرد هستند.

پنج حوزه اصلی برای برگزاری این آزمون در دانشگاه شهرکرد آماده شده است که داوطلبان باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند، چراکه ورود به آزمون بدون داشتن کارت ممنوع است.


بیشتر بخوانید


داوطلبان علاوه بر کارت ورود به آزمون باید کارت شناسایی معتبر را نیز به همراه داشته باشند و در صورتی که بین مشخصات آنان با مشخصات مندرج روی کارت مغایرتی وجود داشته باشد، می‌توانند به باجه‌های رفع نقص که در حوزه‌های امتحانی راه‌اندازی شده، مراجعه کنند.

ساعت شروع آزمون ۰۸:۰۰ صبح خواهد بود، بنابراین داوطلبان باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا به موقع در محل آزمون حضور پیدا کنند.

داوطلبان از همراه داشتن تلفن همراه و تجهیزات الکترونیکی در جلسه امتحان خودداری کنند، چراکه حتی در صورت خاموش بودن تخلف محسوب شده و می‌تواند منجربه محرومیت داوطلب شود.

تمهیدات لازم به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این آزمون اندیشیده و هماهنگی‌هایی با دانشگاه علوم پزشکی انجام شده تا ناظران بهداشتی در محل حوزه‌های امتحانی مستقر شوند، همچنین تمامی داوطلبان ملزم به استفاده از ماسک در محل آزمون هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.