با حضور اساتید ملی و بین المللی حوزه شعر و ادب

آیین بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی در بجنورد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: آیین بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی با حضور با حضور اساتید ملی و بین المللی حوزه شعر و ادب و شاعران استانی در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار می‌شود.

رضا رضایی گفت: مراسم بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی با حضور دکتر «جواد محقق نیشابوری» شاعر، پژوهشگر و استاد دانشگاه و حضور مجازی پروفسور «فلیحه زهرا کاظمی» رئیس دانشگاه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه ال سی بانوان لاهور پاکستان از اساتید ملی و بین المللی حوزه شعر و ادب برگزار خواهد شد.

او گفت: قرائت شعر توسط شاعران، نقالی، اجرای موسیقی، رونمایی از پوستر سومین پویش خیام خوانی، تقدیر از فعالان عرصه شاهنامه، تقدیر از شاعران حاضر در مراسم از جمله برنامه‌های این آیین خواهد بود.

رضایی، هدف از برگزاری اینگونه برنامه‌ها را پاسداشت شاعران معاصر، شناسایی و معرفی ظرفیت‌های شعری و شاعران استان، حمایت از آن ها، تشویق و ترغیب شاعران برای ادامه فعالیت در حوزه شعر و ادب برشمرد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در تالار مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.