نامه‌ای درباره پایان رژیم صهیونیستی، گانتس را آشفته کرد

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جلسه‌ای محرمانه پس از خواندن نامه‌ای که آن را «سمی» نامید، درباره آینده این رژیم ابراز نگرانی کرد.

به گفته یهودا شلزینگر خبرنگار روزنامه «اسرائیل هیوم»، گانتس این مطلب را پس از خواندن آنچه که «نامه سمی» نامید و افراد ناشناس در آن قصد خود را برای تسلط بر «اسرائیل» اعلام کرده بودند، گفت.

گانتس افزود: «این مسئله خیلی دور از واقعیت نیست، فکر می‌کنم ظرف چند سال آینده ما در موقعیتی قرار خواهیم گرفت که بین غدیرا (شهرکی که بر روی ویرانه‌های روستای قطره در جنوب غربی شهر اشغالی الرمله ساخته شده است) و الخضیره خواهیم بود.»

به گفته خبرنگار اسرائیل هیوم این اظهارات گانتس به این معناست که فلسطینی‌های داخل، در شمال و جنوب به اکثریت تبدیل می‌شوند و برای یهودیان چیزی جز مرکز باقی نمی‌ماند.

در نامه عربی که گانتس خواند چنین آمده است: «به فحش دادن ادامه دهید، شما هیچ شانسی در برابر خداوند ندارید. اندک اندک حکومت شما را نابود خواهیم کرد. ما در النقب، زمینی به اندازه «گوش دان» داریم که مملو از کلبه‌های بچه‌های بادیه نشین است. چه خواهید کرد؟ اینجا در واقع سرزمین فلسطین است. در یک لحظه بولدوزری می‌آید. ما از سازمان‌های چپ مانند صلح اکنون و بیت سلم استفاده خواهیم کرد. ما بچه‌ها و جوانان را می‌فرستیم تا سنگ پرتاب کنند، تا مثل موش فرار کنید. مقامات به شما می‌گویند که الجلیل و النقب یهودی هستند، اما من به شما می‌گویم که آن‌ها در واقع سرزمین فلسطینی‌ها هستند.»

به نظر می‌رسد این نامه همزمان با روز نکبت برای گانتس ارسال شده است.

پیشتر، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای به مناسبت ۷۴ امین سالروز اشغال فلسطین اعلام کرد رژیم صهیونیستی در این سرزمین هیچ جایگاه و مشروعیتی ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
مرگ بر گروهک اسقاطیل
United States of America
7891
۰۰:۲۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
اکراین جایی برای سفارت اسراییل ندارد. ناتو وجود خارجی ندارد. جنگ نیابتی هم جنگ نیست. روسیه ابرقدرت جهان است. سپاه قدس اماده بمباران هسته ای بلوک غرب و امریکا و اسراییل است.
-
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
خیلی زیاده روی میکنی چیزی مصرف کردی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
ناف شما جماعت را با خون و خونریزی بریده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه . ولی هزاران بلای دیگه میاد سر آدم
Germany
جمال
۲۱:۰۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
خدایا مارا حفظ کن
آخرین اخبار