پایداری شبکه‌های برق در شرایط آب و هوایی مختلف در یزد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: پایداری شبکه‌های برق در هر شرایطی از وظایف مهم نیرو‌های فعال در صنعت برق است.

علی جم با اشاره به وقوع سیل در برخی مناطق استان، تلاش بهره برداران در پایداری شبکه را ستودنی خواند و گفت: به عنوان نمونه در منطقه درند خرانق، شماری از پایه‌های بتونی تخریب شد، اما با هوشمندی نیاز مردم روستا تا ترمیم کامل شبکه با استفاده از دیزل ژنراتور‌های کوچک تامین شده است.

او استان یزد را به عنوان استانی طوفان خیز با شرایط آب و هوایی متفاوت در برخی مناطق برشمرد و گفت: آمادگی نیرو‌ها در برابر شرایط خاص به ویژه بهره برداران برای پایدار نگهداشتن شبکه و استمرار انرژی الکتریکی دارای اهمیت ویژه‌ای است.

این مسئول به اهمیت تفکیک پیمانکاران عمرانی پروژه‌ها اشاره‌ای داشت و گفت: برای افزایش رضایت مندی مردم و کاهش زمان پروژه ها، اختصاص پیمانکار عمرانی برای حفرچاه پایه تیر‌ها و مرمت سریع معبر‌ها امری مهم و حائز اهمیت است.

او داشتن صلاحیت ایمنی پیمانکاران و ضرورت ارائه مدارک لازم از سوی آنان برای کار بر روی شبکه‌های برق را بسیار مهم برشمرد و بر آن تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: موضوع تعدیل روشنایی معابر، هوشمند سازی لوازم اندازه گیری با قابلیت کنترل از راه دور برای مدیریت بار شبکه، فرهنگ سازی گسترده و جلب همکاری صنایع و کشاورزان در پیک بار، پیش از تابستان را مورد تاکید قرار داد.

برچسب ها: برق رسانی ، شبکه برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار